hei Tinder -tietäjät, kysymys!

Vierailija

noniin eli olen nyt alkanut deittailemaan uuden miehen kanssa, tavattiin siis tinderin kautta. mies lähti tänään reissuun satojen kilometrien päähän tiettyyn kaupunkiin. kun katsoin hänen profiiliaan tinderissä niin siellä on kuitenkin kilometrit niin että näyttäisi että on naapurikaupungissa. ei ole siis ollut kirjautuneen tinderiin kahteen päivään. eli miten ne kilometrit sinne päivittyy? joo kuulostaa vähän stalkkerilta mutta olis hyvä jos selviäis tälläiset taipumukset valehteluun ennen kuin siirrytään mahdollisesti vakavammalle tasolle suhteessa....

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä pitäisi näyttää kilometrit oikein, jos ei ole erikseen kirjautunut ulos sovelluksesta. Tavallaanhan Tinder on koko ajan päällä, vaikkei olisi käynyt siellä.

Vierailija

Mulla ainakin on laitettu sieltä asetuksista niin, että päivittää vain kun painan päivitä nappia, koska se kuluttaa hirveästi akkua, että se kokoajan hakee sijainnin. Eli voisin kuvitella, että tän miehen kilsat ei oo päivittynyt, jos kahteen päivään ei ole siellä ollut. Huolestuttavampaa olis, jos se näkyis tinderissä onlinena kokoajan :)

älä pilaa suhdettasi tollasella stalkkauksella ja ylianalysoinnilla ja pohdinnoilla. Mä oon tehny niin ihan liian monta kertaa...

Vierailija

Kun on ollut viimeksi kirjautuneena Tinderiin, on ollut naapurikaupungin etäisyydellä. Nyt kun on satojen kilometrien päässä, ei ole kirjautuneena Tinderiin eli sovellus "ei tiedä" hänen olevan siellä.

Vierailija

kiitos vastauksista :) joo, en oikein edes tiedä mitä syytä olisi tästä reissusta edes valehdella....joo en tosiaan halua alottaa suhdetta stalkkauksella mutta mulla on valitettavasti tuoreessa muistissa exän valheet niin ehkä tullu vähän vainoharhaiseksi ja myös sitä haluaa suojella itseään ettei taas joutuisi samanlaisen kusettajan kanssa tekemisiin....ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat