Chisu puolustaa Jenni Vartiaista Imagen haastattelussa: Jenni tekee itse biiseihinsä huomattavan paljon vaikkei sitä kukaan usko.

Vierailija

Chisu ja Jenni Vartiainen ovat parhaita ystäviä. Chisulta kysyttiin seuraava kysymys Imagen uudessa haastattelussa ja vastasi näin:

"Sinua ja Jenni Vartiaista pidetään ”Suomen eturivin naisartisteina”. Tuntuuko vertaus epäoikeudenmukaiselta, koska Vartiainen ei tee itse laulujaan?

Ei. Tiedän, että Jenni tekee äärettömän paljon itse. Kun biisin tiedoissa lukee, että sen on tehnyt Jenni ja pari muuta, ihmiset ajattelevat, ettei Jenni ole oikeasti tehnyt mitään. Se on väärin ja seksististä ja kertoo asenteesta, ettei kaunis nainen kykene olemaan kuin kaunis. Lahjakkuus piilee myös kyvyssä tietää, mitä esittää. Studiossa mä olen tuottaja, mutta siellä on myös rumpali, äänittäjä ja muita ihmisiä, jotka antavat hirveästi sille levylle. Myös Jennillä on ajatus, jota lähdetään jalostamaan."

Taitaa olla sovittu juttu tämä haastis, ja typerää että Jenni on vaatinut OIKEAN huippulaulaja Chisun itseään julkisesti puolustelemaan kun ei itse siihen pysty. Hyi vittu.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

"Myös Jennillä on ajatus jota lähdetään jalostamaan"...No huh mitä paskaa. Ei ole Jennillä mitään ajatuksia, ne kaikki biisit tekee Brunila ja Immonen, sanoittaa Mariska. Jenni ei kykene tekemään mitään niihin, just ja just läähättää ne läpi. Ihmettelen että Chisu viitsii puhua tuollaista skeidaa.

Vierailija

Mitä tää Jennihullu, Xeniahullu puhe oikeen on? 

Jokatapauksessa C ja J. on ihan paperinohuita "artisteja", kukaan joka musiikista jotain ymmärtää ei arvosta. Piste.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo joo Jennihullu. Ketään ei enää kiinnosta katkerat yksinpuhelusi :)

Näyttää sinuakin kiinnostavan kun taas kerran avasit ketjun vaikka väität ettei kiinnosta. Taidat olla vähän tyhmä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jokatapauksessa C ja J. on ihan paperinohuita "artisteja", kukaan joka musiikista jotain ymmärtää ei arvosta. Piste.

Ja Sinä Suuri Erinomaisuus, Musiikin Suuri Tuntija ja Ymmärtäjä: Ketä Sinä sitten arvostat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Musiikkipiireissä molempia arvostetaan ihan kybällä. Lahjakkaita, taitavia, kovaa duunia tekeviä ammattilaisia, lisäksi erittäin mukavia, vaatimattomia ja maanläheisiä naisia. Se että sinä et heitä arvosta ei ole absoluuttinen totuus. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää sinuakin kiinnostavan kun taas kerran avasit ketjun vaikka väität ettei kiinnosta. Taidat olla vähän tyhmä?

En osannut arvata otsikon perusteella taas yhdeksi katkeruusketjuistasi Jenniä kohtaan. Koita nyt vaan muru hyväksyä jo se että Jenni sai exäsi(?) kullin sykkimään. Pusuja<3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osannut arvata otsikon perusteella taas yhdeksi katkeruusketjuistasi Jenniä kohtaan. Koita nyt vaan muru hyväksyä jo se että Jenni sai exäsi(?) kullin sykkimään. Pusuja<3

Sinulla tässä taitaa olla aika vakavasti harhainen mielikuvitus. Miksi dissaat toisia kirjoittajia? Tämä aloitus oli mun mielestä täysin asiallinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tässä taitaa olla aika vakavasti harhainen mielikuvitus. Miksi dissaat toisia kirjoittajia? Tämä aloitus oli mun mielestä täysin asiallinen.

Meillä on sitten eriävät näkemykset asiallisesta. Mene jo pakkomielteesi kanssa hoitoon, niin ei tarvitse joka päivä täällä palstalla itkeä Jennistä. "Hyi vittu."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sitten eriävät näkemykset asiallisesta. Mene jo pakkomielteesi kanssa hoitoon, niin ei tarvitse joka päivä täällä palstalla itkeä Jennistä. "Hyi vittu."

En minä tätä ketjua aloittanut. Luin läpi ja huomasin että sinä täällä haukut toisia kirjoittajia henkilökohtaisesti. Kummallista touhua, sanoisin että pakkomielle on sinulla eikä aplla.

Vierailija

Jenni säveltää lähes kaikki omat biisinsä, Jukka tuottaa, Brunila mukana osassa. Mariska sanoittaa, paitsi Sivullinen, Tunnoton, Eden jotka Jennin sanoituksia. Chisu siis puhuu totta vaikka katkerat ämmät täällä muuta väittääkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Chisu ja Jenni Vartiainen ovat parhaita ystäviä. Chisulta kysyttiin seuraava kysymys Imagen uudessa haastattelussa ja vastasi näin:

"Sinua ja Jenni Vartiaista pidetään ”Suomen eturivin naisartisteina”. Tuntuuko vertaus epäoikeudenmukaiselta, koska Vartiainen ei tee itse laulujaan?

Ei. Tiedän, että Jenni tekee äärettömän paljon itse. Kun biisin tiedoissa lukee, että sen on tehnyt Jenni ja pari muuta, ihmiset ajattelevat, ettei Jenni ole oikeasti tehnyt mitään. Se on väärin ja seksististä ja kertoo asenteesta, ettei kaunis nainen kykene olemaan kuin kaunis. Lahjakkuus piilee myös kyvyssä tietää, mitä esittää. Studiossa mä olen tuottaja, mutta siellä on myös rumpali, äänittäjä ja muita ihmisiä, jotka antavat hirveästi sille levylle. Myös Jennillä on ajatus, jota lähdetään jalostamaan."

Taitaa olla sovittu juttu tämä haastis, ja typerää että Jenni on vaatinut OIKEAN huippulaulaja Chisun itseään julkisesti puolustelemaan kun ei itse siihen pysty. Hyi vittu.

Aloituksesi oli hyvä ja asiallinen melkein loppuun asti, mutta pitikö pilata se tuolla "hyi vittu" lauseella?

Vierailija

Chisua ja Jenniä ei voi verrata, heistä ei voi puhua samana päivänäkään. Chisu on muusikko ja artisti, upea nainen. Jenni on...en viitsi sanoa koska en halua että täällä pyörivät lapset näkee...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat