Meillä haisee pahalta, mutta en tiedä miksi!

Vierailija

Erityisesti saunasta tullessa huomasin sen. Eteisessä haisee jotenkin, tulee mieleen pilaantunut voi tai joku... en kyllä tiedä haiseeko pilaantunut voi pahalta vai maistuuko vaan, mut se siitä tuli mieleen.

Oon tuulettanut, vienyt roskat ja tiskannut! Mikähän se on? Pyykit? Hikiset kengät? Uskon et koko kämppä löyhkää, mutta eteiseen vaan kertyy se :/

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Käy haistelemassa rappukäytävässä tuleeko jonkun muun asunnosta. Mulle on joskus kantautunut suitsuikkeiden tai kissanpissan hajua naapureilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käy haistelemassa rappukäytävässä tuleeko jonkun muun asunnosta. Mulle on joskus kantautunut suitsuikkeiden tai kissanpissan hajua naapureilta.

Lapsen kaveri sanoi, että haiseepa teillä jännältä, vähän kuin ois kissa tai jotain! !Yläkerrassa ei kyllä ole kissaa. Alakerrasta on just muuttamassa asukas pois, en tiedä jos sillä on kissa, mutta jos se on kahdessa kämpässä samaan aikaan muuton vuoksi, niin voihan olla että jättää kissaa kuseksimaan yksin nyt enemmän :/ (tiedänpäs mä hyvin talon asiat :D ) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pese alapääsi, sillä siitä hajusta pääsee.

Pesin siellä saunassa, en sit tiedä miksi haju oli silti oottamassa mua kotona!

Parhaiten varmaan ongelmaan toimis jos alkais siivoon ja lopettais palstailun :( ap

Vierailija

Ehkäpä edellinen asukas on kuollut asunnossanne eteiseen, ruumiinnesteet imeytyneet lattiamateriaaleihin ja aiheuttavat nyt löyhkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

johan oli taas omaperäinen kommentti, etkö parempaan pysty, no jos ei ole paljoa annettu, ei voi paljoa vaatiakkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muovimaton alle päässyt kosteutta, jolloin mm. maton liima alkaa haisemaan. Haisee mm. kissanpissiltä.

Just tätä tulin kirjoittamaan. Meillä olipäässyt käymään juuri näin, sillä suihku oli jostain syystä jäänyt vuotamaan poissaollessamme ja vuosi pari päivää. Asuntoa on nyt kuivateltu ja hajua ei enää ole. Tapahtui siis ihan muutama viikko sitten. Kuivatteluun meni kolme viikkoa. 

Toinen mikä meillä aiheutti hajua, oli naapurin koiranpentu. Pissaili ilmeisesti lattialle ja haju tuli tuuletuskanavien kautta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johan oli taas omaperäinen kommentti, etkö parempaan pysty, no jos ei ole paljoa annettu, ei voi paljoa vaatiakkaan.

Laihduttaisit vähäsen, niin kenties miehesi haluaisi joskus naida sinua. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat