Auttakaa! Anoppi kylässä ja puhuu pelkästään vessajuttuja...

Vierailija

...tai oikeastaan kusemisesta, paskomisesta, virtsankarkailusta, hikoilemisesta, hiusten rasvoittumisesta, syömisestä, Veikkaus-peleistä, omasta laiskuudestaan ja läskeistään, ilmavaivoista, pienestä eläkkeestä sekä vanhoista jutuista, jotka on kertonut jo sata kertaa aiemmin (omien lasten lapsuudesta samat hassunhauskat sattumukset jne.). Lisäksi valittaa elämästään koko ajan eikä huoli parannusehdotuksia tai avuntarjouksia vaan loukkaantuu.
En kestä! Apua! Onko jotain turvakotia johon paeta anoppia?

Sivut

Kommentit (37)

anopin pienet ympyrät

Tää vauvapalsta on hyvä turvakoti tuollaisia juttuja vastaan. Täällä saa vertaistukea muista samaa kokevista. Toivotaan, ettei meistä tule tuollaisia "kakkajuttuanoppeja" sitten, kun itse olemme anoppeja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää vauvapalsta on hyvä turvakoti tuollaisia juttuja vastaan. Täällä saa vertaistukea muista samaa kokevista. Toivotaan, ettei meistä tule tuollaisia "kakkajuttuanoppeja" sitten, kun itse olemme anoppeja!

Sanopa muuta! Tosin aina kaikki vaan valittaa siitä, että anoppi haukkuu ja määräilee, mutta oma anoppi on siinä suhteessa ok. Muuten käyttäytyy kuin pikkulapsi ja jutut pyörii oman navan ympärillä, niistä eritteistä puhumattakaan...
Mistä saisi sellaisen tavallisen kiukkuisen valittaja-anopin? - ap

Vierailija

Mun anoppi kertoo lapsille aina, miten hänen koiransa käyttäytyvät paskantaessaan.  Toinen paskantaa metrin välein pienen kasan ja toinen kunnon läjän yhteen paikkaan.  Kun sitten huomautamme,  että jutut eivät kuulu ainakaan ruokapöytään,  niin anoppi vetää hernarit nenään,  että kun hänkin haluaa kertoa jotain.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi kertoo lapsille aina, miten hänen koiransa käyttäytyvät paskantaessaan.  Toinen paskantaa metrin välein pienen kasan ja toinen kunnon läjän yhteen paikkaan.  Kun sitten huomautamme,  että jutut eivät kuulu ainakaan ruokapöytään,  niin anoppi vetää hernarit nenään,  että kun hänkin haluaa kertoa jotain.  

Ei helv. :D Omalle anopille oon kanssa joskus sanonut ja marttyyriksihän se heti heittäytyi... "En sitten puhu mistään"
Alapääpuheet (pill*n kuivumisesta ja sitä hoitavista emätinpuikoista) se sentään lopetti kun tarpeeksi monesti sanoin. - ap

Vierailija

Sanot topakasti, ettemme halua kuunnella tuollaisia puheita, mutta muunlaisia puheita mielellämme kuuntelemme.

Jos suuttuu niin suuttuu. Itselle sattui niin. Vähän aikaa mökötti, sitten alkoi siistimmät jutut. Heti, jos jutut siirtyy sille alueelle, huomautan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sanot topakasti, ettemme halua kuunnella tuollaisia puheita, mutta muunlaisia puheita mielellämme kuuntelemme.

Jos suuttuu niin suuttuu. Itselle sattui niin. Vähän aikaa mökötti, sitten alkoi siistimmät jutut. Heti, jos jutut siirtyy sille alueelle, huomautan. 

Eli nämä alapääasia-anopit on ihan yleinen ilmiö? Mistähän tällainen käyttäytyminen syntyy? Vanhuudesta? Itsekkyydestä? Mielekkään tekemisen ja ihmiskontaktien puutteesta?

Vierailija

Ai niin, ap:n anoppi on kaiken lisäksi ylpeä siitä, että sanoo asiat suoraan eikä häpeile mitään. Ihanaa suorasanaisuutta nämä "käytimme miehen kanssa käsivoidetta liukasteena"-jutut. YÄK.

Vierailija

Onko tää totta? Minustakin tuntuu, että on kuin olisi jostain sketsistä. En voisi ikimaailmassa kuvitella anoppini tai äitini puhuvan moisia. Ällistyneenä luen tätä ketjua, jatkakaa...

Vierailija

Olen varmaan tosi outo, mutta mielestäni anopillasi on aika kiehtovat jutut. Harva uskaltaa avautua noin syvällisesti ruumiintoiminnoistaan. Ihailtavaa!

Vierailija

Mulla oli samanlainen työkaveri! Kertoi sen lisäksi kiusallisen tarkasti ja yksityiskohtaisesti myös mm. seksielämästään ja kyseli todella intiimejä ja tungettelevia kysymyksiä muiden seksielämästä. Hermostui ja mökötti kun ei suostuttu ottamaan kantaa tähän puheenaiheeseen. Huh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko tää totta? Minustakin tuntuu, että on kuin olisi jostain sketsistä. En voisi ikimaailmassa kuvitella anoppini tai äitini puhuvan moisia. Ällistyneenä luen tätä ketjua, jatkakaa...

Tiedän kuulostavani provolta, mutta tämä on ihan totta! Pahempiakin juttuja olisi, mutta pelkään että joku tunnistaa minut. Anoppi on mm. kertonut erään tuttumme seksielämästä ja genitaaleista hyvin yksityiskohtaisesti. - ap

Vierailija

Tuohon toimii sellainen, että käyt itse vessassa ja paskannat oikein kunnon tortun käteesi. Sitten tulet ulos sieltä ja hierot sen paskan oikein antaumuksella anopin naamaan. Se on voimaannuttava kokemus molemmin puolin ja estot häviää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat