Rv 9. Onkohan tämä ihan normaalia?

Vierailija

Nyt on menossa siis viikot 9+3 ja olen jatkuvasti ihan kuolettavan väsynyt ja huonovointinen. Jos multa kysyttäisiin, makaisin päivät sohvalla viltin alla enkä nousisi kun vessaan suunilleen :/ Mutta ei auta kun on villi 2v taapero huolehdittavana. Kun nukkuu päikkärit, nukun myös. Lisäksi mulla on niin paha närästys että se itsessään tekee jo huonon olon. 

Lisäksi olen huomannut, että hampaitakin vihloo jotenkin enemmän kun normaalisti, leukaperät on kipeät ja pääkin hieman. Ei tietoa liittyykö millään lailla raskauteen. Kokemuksia? 

Kommentit (14)

Vierailija

Kilpirauhasen vajaatoiminnan keskeinen oire on kuolettava väsymys. Joillakin myös raskauspahoinvointia on enemmän, ainakin vertaistukifoorumilla moni kokenut. Lääkitys käyntiin niin josko pahin väsymys alkaisi taittua.

Paleletko muuten ja ovatko sormet ja varpaat kylmät? Se on myös hyvin tavallinen vajaatoiminnan oire.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminnan keskeinen oire on kuolettava väsymys. Joillakin myös raskauspahoinvointia on enemmän, ainakin vertaistukifoorumilla moni kokenut. Lääkitys käyntiin niin josko pahin väsymys alkaisi taittua.

Paleletko muuten ja ovatko sormet ja varpaat kylmät? Se on myös hyvin tavallinen vajaatoiminnan oire.

Joo palelen. Saa olla aina viltti päällä sohvalla ja villasukat jalassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitettiinhan Thyroxin? Millaisia muut kilppariarvot?

Maanantaina kun on lääkäri. 5.65

T4V?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitettiinhan Thyroxin? Millaisia muut kilppariarvot?

Maanantaina kun on lääkäri. 5.65

T4V?

Siis TSH 5.65.. T4V ei tietoa.. :s

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat