Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pääsi aamulla putkasta ja joutui

Vierailija
17.10.2015 |

Iltapäivällä uudestaan, kun uhkaili väkivallalla, löi nyrkillä ja hajotti tavaroita. Miten kauan ne voi pitää siellä? Laskeekohan ne yöksi takaisin? Mua pelottaa, että milloin se tulee kotiin. Täällä ei ole turvakotia ja olen raskaana. Olen hakenut omaa asuntoa. Mä olen niin loppu 😞 Miten tästä selviää...?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsi tuon miehen kanssa oli Pakko tehdä? Miksi? Ei meinaa enää empatia riittää, samanlaisia tarinoita päivästä toiseen. Eikö ole ollenkaan järkeä päässä???

Tsemppiä kuitenkin. Eikö ole ketään sukulaista/tuttavaa jonka luokse voisit mennä? Naapurikaupungin turvakoti?

Mistä tiedät missä vaiheessa väkivalta alkoi? Ärsyttää tällaset jålkiviisaat idiootit, jotka ei tiedä mitään tilanteesta.

Vierailija
42/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää asuntoon odottelemaan. Olet vaarassa, kun mies tulee kotiin. Pakkaa heti tärkeimmät tavarasi ja lähde! Yksi yö ystävän luona tai vaikka hotellissa, ja saat muutaman tunnin aikaa selvitellä vaihtoehtojasi sosiaalitoimesta tai turvakodista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö rakkautenne kukoistaa?

Vierailija
44/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä höpöhöpö-aloituksia.

Eli ei ole tapahtunut.

Vierailija
45/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne jaksaa ihmetyttää, kuin te löydättekin ja otatte näitä kultakimpaleita puolisoksi ja mahdollisesti pitää vielä jälkikasvuakin hankkia😂

Vierailija
46/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on päivystänyt 10 vuotta. Nyt hän pääsee kohta vastaamaan.

Vierailija
47/48 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITA HETI POLIISI 

Vierailija
48/48 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SOITA HETI POLIISI 

Kymmenen vuotta vanha avaus. Eiköhän tuo ongelma ole jollakin tavalla ratkennut?