Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pääsi aamulla putkasta ja joutui

Vierailija
17.10.2015 |

Iltapäivällä uudestaan, kun uhkaili väkivallalla, löi nyrkillä ja hajotti tavaroita. Miten kauan ne voi pitää siellä? Laskeekohan ne yöksi takaisin? Mua pelottaa, että milloin se tulee kotiin. Täällä ei ole turvakotia ja olen raskaana. Olen hakenut omaa asuntoa. Mä olen niin loppu 😞 Miten tästä selviää...?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelijoille: parisuhdeväkivaltaa harvoin on heti suhteen alusta asti, vaan useimmiten miehen naiseen kohdistama väkivalta alkaa juuri silloin kun nainen on raskaana tai synnyttänyt ensimmäisen lapsen. Sitä ennen on voitu olla yhdessä esimerkiksi 10 vuotta ilman väkivaltaa. Jokin lapsen saannissa napsauttaa päässä väkivaltaan taipuvaisella.

Vierailija
22/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on jokin kriisikeskus, johon voi soittaa.Älä jää kotiin ettei sulle satu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eilisestä asti sanonut poliiseille, että ei ole paikkaa mihin mennä. Maanantaina menen heti asuntotoimistoon ja teen miehestä rikosilmoituksen. Ap

Vierailija
24/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sitten varallisuustilanteesi, ei tulisi hotelli väliaikaisesti kysymykseen?

Vierailija
25/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eilisestä asti sanonut poliiseille, että ei ole paikkaa mihin mennä. Maanantaina menen heti asuntotoimistoon ja teen miehestä rikosilmoituksen. Ap

Joko soitit turvakotiin tuosta antamastani listasta ja kysyit neuvoa?

Jos et niin soita nyt. Sinulla on ongelma joka pamahtaa päälle reilusti ennen maanantaita.

https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=8

Vierailija
26/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies uskoo, että nyt en ainakaan ota eroa ja uskaltaa näyttää todellisen minänsä. Siinä on kyllä väärässä. Vaikka olenkin raskaana, niin tähän liittoon en uskalla jäädä. Pelkään vauvan puolesta. Ap

Vierailija
27/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olet? Olen itse ollut samassa tilanteessa ja haluaisin auttaa jotenkin.

Vierailija
28/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan noin tunnin päästä. Nyt on pakko saada vähän nukuttua. Yöt mennyt valvoessa ja vatsaa juilii ikävästi. Ap

Vierailija
29/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa sun pitäisi voida saada väliaikainen lähestymiskielto miehelle - käytännössä eivät sitä kuitenkaan jostain syystä mielellään auta hankkimaan vaan vievät mielummin putkaan, kokemuksesta tiedän. Eikä sekään kamalasti auttaisi kun joutuisit aina soittamaan häkeen jos mies ilmestyy asunnollenne.

Miksi et kommentoi tuota listaa puhelinnumeroista joka on kaksi kertaa tänne linkattu? Soita lähimpään numeroon ja kerro tilanne. Poliisit näemmä jättäneet sut oman onnesi nojaan niinkuin mutkin monesti, turvakodissa tuskin niin vastuuttomasti toimitaan. Älä jää maanantaihin asti odottelemaan, missään nimessä!!!

Vierailija
30/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan noin tunnin päästä. Nyt on pakko saada vähän nukuttua. Yöt mennyt valvoessa ja vatsaa juilii ikävästi. Ap

SOITA NYT. HANKI ITSELLESI TURVAAN JA NUKU SIELLÄ. En tarkoita loukata mutta alkaa tuntua siltä että mikä tahansa apukeino sulle esitetään niin on tekosyy olla hakematta apua. Se kun pitäisi tehdä nyt eikä "tunnin päästä".

Vierailija
31/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin monta kertaa ennenkin todennut, että näihin aloituksiin on ihan turha vastata yhtään mitään. Ne, joilla ihan oikeasti riittää kantti ja rohkeus lähteä, lähtevät, eivätkä jahkaile sitä vauvapalstalla. Näille täällä kyseleville on ihan sama mitä sanoo, aina löytyy joku syy miks just

nyt en pysty tätä ja tätä.

Kummasti se tarinakin on aina sama, ei ketään ystävää tai sukulaista missään, turvataloihin liian pitkä matka, bussit ei kulje ja taksiin ei oo varaa.

Olis niin ihanaa lukea täältä edes kertan sellainen juttu, missä tällaisen aloituksen tehnyt oikeasti lähtee. Yleensä aina nää menee niin, että parin päivän hiljaisuuden jälkeen ap tulee ja kertoo että "mies palasi kotiin raittiina ja kiin katuvana ja rakastavana, että päätin antaa vielä yhden mahdollisuuden" ja lässynlässynlää. 

Vierailija
32/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh miehet on nyt vaan miehiä! Sovintopanon otatte niin kaikki unohtuu vielä! Ei tertte tehä aina kärpäsestä härkästä, ap! Ota siltä vaikka suihin josko sillä leppyis ;P

Vierailija
33/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos olisit mun ystäväni, niin haluaisin, että "vaivaisit" mua asialla. Siitä huolimatta, että mulla on pieniä lapsia useampia. Olisit kumminkin täällä paremmin turvassa kuin kotonasi. Ja ystävänäsi haluaisin tukea sinua vaikeassa tilanteessasi.

Vierailija
34/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita turvakotiin. Asiasta keskusteleminen tällä palstalla ei auta enempää.

https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=8

Palstalla on aiemmin esiintynyt useampia ikäviä vedätyksiä tästä samasta aiheesta. Niissä kaikissa oli yhteistä se, että henkilö ei neuvoista huolimatta soittanut turvakotiin vaan halusi jatkaa asiasta keskustelemista nimenomaan palstalla. Jos jatkat tai joku muu jatkaa sinun nimissäsi tätä keskustelua niin tuo provoilun mahdollisuus tuodaan kyllä esille. Se ei henkilökohtainen hyökkäys sinua vastaan vaan seurausta aiemmista tapahtumista.

Vierailija
35/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin lähimpään turvakotiin. Eivät tienneet paikkakuntani toiminta tapaa. Käskivät soittamaan 112. Ja heidän tk on kuulemma täynnä, jos sinne menoa ehdotetaan. Ap

Vierailija
36/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin lähimpään turvakotiin. Eivät tienneet paikkakuntani toiminta tapaa. Käskivät soittamaan 112. Ja heidän tk on kuulemma täynnä, jos sinne menoa ehdotetaan. Ap

Kerropa mihin nimenomaiseen turvakotiin soitit niin selvitämme asiaa tarkemmin. Sen kertominen ei paljasta sinun henkilöllisyyttäsi eikä sitä miltä paikkakunnalta soittelet. Muuten menee keskustelu piakkoin syyttelyksi vedättämisestä.

Vierailija
37/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin turvakoti on täynnä. Käskivät soittaa häkeen. Häkestä olivat yhteydessä päivystävään sos.työntekijään, joka soitti ja kertoi tulevansa illan mittaan käymään.ap

Vierailija
38/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähin turvakoti on täynnä. Käskivät soittaa häkeen. Häkestä olivat yhteydessä päivystävään sos.työntekijään, joka soitti ja kertoi tulevansa illan mittaan käymään.ap

Hyvä. Olet ottanut ensiaskeleet tiellä, joka johtaa pois umpikujastasi. 

Vierailija
39/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, toivottavasti saat pian konkreettista tukea ja turvaa! Sen lisäksi haluaisin sanoa, että tässäkin vaikeassa tilanteessa olette "suuremmassa kädessä" ja toivon, että saatte sen myös kokea: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
40/48 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti poliisi on kirjannut rikosilmoituksen, ukko kuulustellaan huomenna ja myös sulle soitetaan. Ei se ennen huomista sieltä kuitenkaan pääse.