Suositelkaa päiväkotia Tampereelta
Päivähoidon hakuaika lähestyy ja pitäisi hakea tytöille päiväkotipaikkaa. Voisitko suositella jotain päiväkotia itäisen Tampereen perheelle? Tärkeää on
tietty ihanat hoitajat ja turvallinen sekä viihtyisä ympäristö. Missä leikitään, musisoidaan, piirustetaan monipuolisesti ja osaavasti?
Kommentit (5)
Minulla on kaksi tyttöä, jotka aloittivat Hiidenkivessä syksyllä. Hiidenkivi toimii sisarusryhmänä eli tarvittaessa saa turvan siskolta. Päiväkoti on kodinomainen. Ruuat tehdään itse päiväkodilla. Päiväkoti on kuvataide- ja musiikkipainotteinen. Sopisi varmaan teillekin! Ja mikä on hyvä, ei maksa enempää kuin kaupungin päiväkodissa eli tulojen mukaan. Syksyisin ja keväisin tehdään joka toinen viikko mörrimetsäretkiä. Meidän tytöt odottavat niitä innolla eväiden kera. Talvisin luistellaan ja lasketellaan pulkalla sekä päiväkodilla on järjestetty Nuori Suomi -liikuntakerhoa. Aamuisin jättää mukavin mielin lapset reippaan ja osaavan henkilökunnan huomaan. Suosittelen lämpimästi Hiidenkiveä Olkahisissa.
Heippa!
Annalassa toimii pieni yksityinen päiväkoti Iisan lastentarha. Esikoinen on ollut siellä jo kohta kolme vuotta hoidossa ja ollaan tykätty kovasti. Koko päiväkodissa on 25 hoitopaikkaa, joten kaikki ovat samassa ryhmässä. Ikähaitari on 2-6v. Eskari-ikäiset menevät yleensä isompiin päiväkoteihin, joissa on sitten samoja kavereita kuin ekalle luokakalle mentäessä.
Pelargonia
Hei, meidän lapset ovat Linnainmaalla Länkipuiston päiväkodissa ja ollaan tykätty kovasti! Parasta ovat ihanat hoitajat ja muu henkilökunta (esim. oma kokki). Toiminta on monipuolista: musiikkia, liikuntaa, askartelua, retkiä (nyt hiljattain kävivät esim. teatterissa) jne. Asumme itse naapurikunnassa, mutta aiomme ehdottomasti pitää lapset tuolla kouluun saakka, eli voimme suositella!
Hei
Meidänkin kolmevuotias on Hiidenkivessä ja kokemukset on tosi hyviä. Musiikkia ja kuvataidetta painotetaan tosissaan paljon. Lisäksi liikuntaleikkikoulu kerran viikossa on opettanut meidän muutoin hiukan insinöörimäiseen näpräämiseen taipuvalle nappulalle mm. pelaamaan sählyä.
Kaipa niillä päiväkodeilla on kaikilla omat hyvät ja huonot puolensa, mutta ainakin Liisanpuiston päiväkodilla on minusta ihana piha ja lähellä ladut, luistinrata ja pulkkamäki.
Omaa kokemusta ei ole kun hoidan lapseni kotona mutta olen kiinnittänyt huomiota että muiden meidän alueiden päiväkotien pihat on melkein tiessä kiinni.