Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljaiset miehet vituttaa

Vierailija

Olin eilen treffeillä erään miehen kanssa. Mielestäni todella hyvännäköinen ja viestien perusteella vaikutti todella mukavalta, sosiaaliselta ja kaikin puolin hyvältä. No eilen sitten nähtiin ja ei helvetti, mikä tuppisuu. Hänen kanssaan ei voinut keskustella mistään kun vastasi kaikkeen yhdellä sanalla. Treffien loppupuolella sitten sanoi että on yleensä melko hiljainen ja että toivottavasti se ei minua haittaa. NO kyllä haittaa! Vituttaa suoraan sanoen. Sellaisen ihmisen kanssa on tosi raskasta olla, kun toinen ei näe ollenkaan vaivaa keskustelun ylläpitämiseksi. MIKSI, kun muuten niin hyvä mies! Olen puhunut.

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Tiedän niin tollaset tyypit. Johtuuko kasvatuksesta vai mistä, mutta kyllä on sosiaaliset taidot aika onnettomat jos ei ensitreffeillä edes kohteliaisuudesta osaa keskustella vaan istuu hiljaa. Ja kyllä, myös keskustelemaan voi nimenomaan opetella. Ujoudestakin voi opetella pois.

Vierailija

Mä haluan tollasen miehen. Joka on hyvännäkönen eikä puhu paljoa. Mä voin hoitaa puhumisen. Sängyssä sen pitää olla kyllä priima. Anna mulle sen numero. Tai no testaa eka millanen pano on.

Vierailija

No ei siellä sängyssä tarviikaan tosiaan puhua. Muuten vois meidän yhteiselämästä melko tylsää tulla kun kaveri ei puhua pukahda. Ja ei tietenkään koko ajan tarvii äänessä olla, mutta se että ei puhu mitään niin käy kyllä hermoille. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei siellä sängyssä tarviikaan tosiaan puhua. Muuten vois meidän yhteiselämästä melko tylsää tulla kun kaveri ei puhua pukahda. Ja ei tietenkään koko ajan tarvii äänessä olla, mutta se että ei puhu mitään niin käy kyllä hermoille. Ap

En mä niin sanonut. Siis sanoin että muuten tollanen mies on just hyvä. Mutta sen lisäksi pitää olla todella hyvä sängyssä. 

M39

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tollaset tyypit. Johtuuko kasvatuksesta vai mistä, mutta kyllä on sosiaaliset taidot aika onnettomat jos ei ensitreffeillä edes kohteliaisuudesta osaa keskustella vaan istuu hiljaa. Ja kyllä, myös keskustelemaan voi nimenomaan opetella. Ujoudestakin voi opetella pois.

Miksi pitäs esittää sellaista mitä ei ole? Sittenkö naimisiin menon jälkeen pitäs oikea luonne vasta paljastua, sitäkö te naiset sit haluattekin?

Jos tää mies ois puhunu kun Ruuneberi, mut ei olis komea, ni eiköhän sama loputulos olis ollu.

Vierailija

Useimmiten tuon tyyppiset ihmiset lämpenevät ja tulevat puheliaammiksi tutustumisen edetessä. Karsii vaan niitä, joihin itse haluaisi tutustua, koska luonnollisesti todella moni ei jaksa odottaa, että se persoona alkaa tulla enemmän esiin kuoren alta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäs esittää sellaista mitä ei ole? Sittenkö naimisiin menon jälkeen pitäs oikea luonne vasta paljastua, sitäkö te naiset sit haluattekin?

Jos tää mies ois puhunu kun Ruuneberi, mut ei olis komea, ni eiköhän sama loputulos olis ollu.

no, tuossa tapauksessa niitä treffejä tuskin olisi edes tullut, olin nähnyt kuvia miehestä ennen kuin tavattiin. Puhumattomuutta ei voi ennustaa sillä viesteillä voi antaa itsestään erilaisen kuvan. Ymmärtäkää nyt miehet että ei se vain ole ok olla koko ajan turpa kiinni, ja sit ihmetellään että miks en saa naista. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten tuon tyyppiset ihmiset lämpenevät ja tulevat puheliaammiksi tutustumisen edetessä. Karsii vaan niitä, joihin itse haluaisi tutustua, koska luonnollisesti todella moni ei jaksa odottaa, että se persoona alkaa tulla enemmän esiin kuoren alta.

Nimenomaan! Voi toki olla, että tääkin kaveri alkais puheliaammaksi myöhemmin, mutta voi olla myös että ei. Ja ei ihan kauheasti huvittaisi tuhlata aikaa siihen, JOS sitä keskustelua ei ikinä synny ajankaan myötä.

Vierailija

Ryhdyin miettimään ihmisiä, etenkin miehiä keitä eniten elämässäni rakastan, arvostan ja kunnioitan. Huomasin, että top 10 mahtuu 7 ihmistä jotka tekivät ensivaikutelmana juuri saman hiljaisen, hitaan tuppisuun, jopa ylimielisen tai umpimielisen vaikutelman. Ja todellisuus on tosiaan ihan jotain muuta.

Jokainen joka ihmisestä mitään ymmärtää, tajuaa että nämä on synnynnäisiä temperamenttiin ja piirteisiin liittyviä ihmisen ominaisuuksia. Varmasti suurella vaivalla ja pakon edessä voi hetkellisesti teeskennellä muuta. Mutta treffitilanteessa- onko se järkevää? Ajatus olisi varmaan olla edes suuremmaksi osaksi oma itsensä.

Mutta lohduttava ajatus on se, että ap:n ei tosiaan ole pakko olla näiden ihmisten kanssa. Tämä ihmistyyppi valikoi lähelleen pienen, mutta sitäkin arvokkaamman läheisten ihmisten joukon. Tärkeinä kriteereinä on kuuntelemisen ja aitouden taito, sillä nämä ominaisuudet korostuvat "hiljaisissa" itsessäänkin. En oikein jaksa uskoa, että ap:n treffikumppani tällä hetkellä itkee ap:n perään; hän teki jo ensimmäisellä kerralla tarkkoja havaintoja ap:sta ja teki sen mukaiset johtopäätökset. Todennäköisesti kummankin onni on jossain ihan muualla.

ps. minun "hiljainen"  mieheni on peto sängyssä

Vierailija

No siis onhan se ikävää että jos itse yrittää esim kysellä jotain,niin saa vastauksen tyyliin: ei/joo. Ja sitten olllaan taas hiljaa, ja ite yrittää väkisin keksiä puhuttavaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat