Erilliset peitot lopetti seksin

Vierailija

Joskus parivuotta sitten siirryttiin nukkumaan paripeiton sijaan omien peittojen alle, koska minä olen kuulema liian lämmi ja onhan se tottakin ja hänellä on paksumpi peittokin kuin minulla. Mutta seksistä tuli harvinaista sen jälkeen, noin kerran kuussa, eikä edes joka kuukausi.

Viimeyönä minulla oli kylmä ja änkesin hänen peittonsa alle ja välittömästi alkoi haluttaa seksiä, kun pääsei toisen iholle.

t.mies

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannattasiko änketä useammin iholle peiton alla tai ilman peittoa?

Ehkä kannattaisi, mutta kun makoilee oman peton alla, niin ei tule mieleen. Ja aika monesti jos änkeää saman peiton alle, niin komennetaan pois, kun tulee kuuma.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi, mutta kun makoilee oman peton alla, niin ei tule mieleen. Ja aika monesti jos änkeää saman peiton alle, niin komennetaan pois, kun tulee kuuma.

-ap

Sillekin voi yleensä itse jotakin jos joku asia tulee mieleen liian harvoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-ap

Torjutuksi tuleminen ei tunnu kivalta ja sitä alkaa välttää tilanteita joissa voi tulla torjutuksi. Kärsin tilanteesta, vaimo ei, häntä ehkä seitinohuesti huolettaa vain se että minä en ole tyytyväinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-ap

Torjutuksi tuleminen ei tunnu kivalta ja sitä alkaa välttää tilanteita joissa voi tulla torjutuksi. Kärsin tilanteesta, vaimo ei, häntä ehkä seitinohuesti huolettaa vain se että minä en ole tyytyväinen.

Syy siihen että tulet torjutuksi tuskin on peitoissa. Se toki voi olla hyvä keino torjua läheisyyttä silloin kun sitä ei halua. Mä juttelisin puolison kanssa tuosta torjumisesta enemmin kuin peitoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis siirryitte eri peittojen alle, koska oot liian lämmin ja silti hän otti paksumman peiton??

Niin. Minulla on nyt pelkkä pussilakana. Tuplapeiton alla olin usein hiestä märkänä, eikä se ole toisesta kivaa nukkua toisen märäksi hikoilemissa vuodevaatteissa. Ymmärrään kyllä että omat peitot oli ihan käytännöllisyys juttu, mutta vaikutus seksiin oli kyllä yllättävän suuri.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syy siihen että tulet torjutuksi tuskin on peitoissa. Se toki voi olla hyvä keino torjua läheisyyttä silloin kun sitä ei halua. Mä juttelisin puolison kanssa tuosta torjumisesta enemmin kuin peitoista.

Ei naisten kanssa voi tuollaisista jutella, nehän suuttuu heti. Mies on törkysika jos vaatii seksiä, vaikka toinen ei halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Syy siihen että tulet torjutuksi tuskin on peitoissa. Se toki voi olla hyvä keino torjua läheisyyttä silloin kun sitä ei halua. Mä juttelisin puolison kanssa tuosta torjumisesta enemmin kuin peitoista.

Ei naisten kanssa voi tuollaisista jutella, nehän suuttuu heti. Mies on törkysika jos vaatii seksiä, vaikka toinen ei halua.

Juttelu != vaatiminen. HTH.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Syy siihen että tulet torjutuksi tuskin on peitoissa. Se toki voi olla hyvä keino torjua läheisyyttä silloin kun sitä ei halua. Mä juttelisin puolison kanssa tuosta torjumisesta enemmin kuin peitoista.

Oletko kokeillut monenkin kanssa?
Silloinkaan tuskin torjumisessa on kyse peitoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noinhan nainen sen tulkitsee, vaikka mies ei sitä niin sano.

HTH

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noinhan nainen sen tulkitsee, vaikka mies ei sitä niin sano.

Luulenpa, että sun viestintäsi on epäonnistunutta. Tai sitten sulla on väärä juttelukumppani. Voi olla sekä ettäkin.

Ihan vakavasti sanoen, kyllä näistäkin asioista voi ja pitää pystyä puhumaan. Ja mun kokemukseni mukaan parisuhteessa keskusteleminen on mahdollista ilman, että ensimetreillä kukaan vetää hernettä nokkaansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat