Onkohan tämä ollut valmistumisesta lähtien asumaton?

Vierailija

http://asunnot.oikotie.fi/card/8500141?utm_source=display_dyn&utm_medium=banner&utm_campaign=otas_jatkuva_helsinki_200x600_sima

Usein on ollut myynnissä, taisi olla enimmillään 5,5m hinta. Onkohan tuosta pyydetty aina niin mieletöntä hintaa, ettei kukaan ole kahdeksaan vuoteen ostanut?

Eikö rakennusliikkeillä ylpeys kestä laskea järjettömiä hintoja ja tinkiä hieman katteesta... Mun mielestä ei ole olemassa mitään järkevää syytä pyytää 20.000e/neliö Suomessa, ei Helsingissä, ei millään alueella, ei vaikka muutama löytyisikin, jotka pystyy maksamaan. Tuntuu hullulta että hinta on kuin jossain Lontoon arvoalueella.

Kommentit (10)

Vierailija

Mistä tää trendi hirmuiseen vessojen määrään on tullut? Tässäkin vain 3 makkaria, mutta kylppäreitä 3 ja erillisiä vessoja sitten vielä pari. Miksi? Selittäkää joku fiksumpi minulle.

Sama kun lukee juorulehdistä julkkisten asuntojen ostamisia, on taloissa aina vaikkapa 4 makuuhuonetta ja 7 vessaa?

Mikä siinä on idea, miksi niitä on niin paljon??? Piinaa tämä asia :D

Vierailija

2: Suomessa on pitkään ollut tapana tehdä vain yksi vessa/kylppäri, vaikka talo olisi rakennettu 5-lapsiselle perheelle. Minusta on hyvä, että suunta on nyt toisinpäin, vaikka ehkä joissain tapauksissa mennään sitten yli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää trendi hirmuiseen vessojen määrään on tullut? Tässäkin vain 3 makkaria, mutta kylppäreitä 3 ja erillisiä vessoja sitten vielä pari. Miksi? Selittäkää joku fiksumpi minulle.

Sama kun lukee juorulehdistä julkkisten asuntojen ostamisia, on taloissa aina vaikkapa 4 makuuhuonetta ja 7 vessaa?

Se on amerikan mallia. Joka makuuhuoneessa pitää olla oma kylppäri.

Vierailija

Miksi se olisi ollut asumattomana?

nämä on asuntoja, joissa asuu diplomaatteja ja yritysten pääjohtajia. todennäköiseeti  asunto ollut vuokrattuna sellaisille ja koska ne on liikkuvaista väkeä, myynnissä aina vuokralaisen vaihtuessa. Ja joku sijoittaja sen nytkin ostaa. Eihän kukaan tuollaisessa itse asu.

rakennusliikkeet eivät voi tinkiä katteesta, koska rakennusliikkeillä ei nykyään enää ole katetta, josta tinkiä.

Vierailija

Jos ei ole satoja miljoonia ylimääräistä niin kuka tahtoisi maksaa kerrostaloasunnosta viisi miljoonaa Suomessa, oli millainen lukaali tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin, että liittyy ajatukseen tasokkaasta elämästä. Eli että kukaan perheenjäsen ei luiki pitkin huoneistoa kalsareissa tai pyjamassa, vaan jokainen kuoriutuu yhteisiin tiloihin omasta yksiöstään suihkunraikkaana, hiukset laitettuina, päivän asu yllään. Ymmärrän kyllä että kiva kutsua vähän tuntemattomampiakin vieraita jos on antaa heille käyttöön oma kylpyhuone eikä tarvitse kaikkien jonottaa samalle pytylle aamu-p**lle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat