Miten te haluttoman miehen kanssa elävät naiset oikein jaksatte?

Vierailija

About vuoden päivät ollaan seurusteltu, mies on minua jonkin verran vanhempi. Alussa seksiä oli todella paljon, en meinannut itse edes jaksaa menossa mukana. Nyt on kuitenkin pari kk tilanne ollut sellainen ettei miestä tunnu haluttavan ollenkaan. Aina on joku syy, aamulla on kiire ja illalla onkin sitten liian väsynyt, päivällä taas on kaikkea muuta tekemistä. Olen tehnyt aloitteita mutta nyt olen jonkin aikaa vaan antanut olla, kun en halua painostaa.

Mies antaa muuten läheisyyttä ja on todella huomioiva, mutta seksi ei tunnu kiinnostavan. Ulkonäköni ei ole muuttunut ollenkaan tänä aikana enkä miehestä usko että olisi toista naistakaan löytynyt, kun tämä on töiden lisäksi lähes aina kotona. Töissään on kuitenkin vaikeaa joten on kovin stressaantunut.

Mua panettaa kokoajan ja todella turhauttaa kun en saa. Pelottaa, että tää tilanne jatkuu eikä miehestä enää tule yhtä halukasta. Miten te naiset jotka olette eläneet pidempäänkin haluttoman miehen kanssa oikein jaksatte? Itse en ainakaan oman käden kautta saa samanlaista tyydytystä kun kunnon seksistä.

Kommentit (2)

kaksin yksin

samankaltaiset fiilikset täällä..tosin, meillä ei ole edes hellyyttä tai läheisyyttä.

ihan kämppiksinä elellään ja se syö minua ihan hirveästi.

en voi ottaa tilannetta puheeksi, koska mies hermostuu suunnattomasti.

olen vakavasti ja surullisena harkinnut suhteen lopettamista, koska koen jääväni minulle todella tärkeästä asiasta paitsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat