Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuriin on muuttanut riitelevä pariskunta

Vierailija

Vittua huudetaan, tavaroita paiskotaan, nainen kirkuu ja mies karjuu, ilmeisesti ottavat myös fyysisesti yhteen kun sanat loppuu. Mitähän noille pitäisi tehdä? Säännöllisesti tappelevat viikonloppuisin, yleensä yöllä mutta tänään ilahduttavasti aloittivat jo nyt seiskan jälkeen. Soitanko jatkossa aina heti poliisin? Ei tuohon viitsi väliinkään yrittää ovikelloa soittamalla.

Kyseessä nuoripari joka on sitten päivisin hississä sulat siipiä myöten niin hillittyä, niin hillittyä. Mitä luulette, tehoaisiko jos kaksi poliisia haalareissa kävisi ovella jututtamassa arvon pariskuntaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Voit joko ottaa elävänä viihteenä ja huutaa seinän läpi kannustushuutoja "Hyvä Marjatta! Vedä lättyyn sitä minimunaa!", tai sitten vaan soittaa poliisit ja tehdä joka kerta isännöitsijälle ilmoituksen häiriöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sielä ei oikeesti ole hätä, älä vaivaa poliisia.

Mistäs mä voin sen tietää onko hätä vai ei? Kauheeta jyminää ja räiskintää, ainakin tavaroita heitellään. Mun mielestä mieluummin poliisi varman päälle kuin vasta sitten, kun on myöhäistä.

Hullu tuo eukko kyllä. Välillä oli jo hiljaista, ja taas alkoi kirkuminen ja vitun saatanan huutaminen. Miksei äijä lähde kämpästä jos eukko on noin sekaisin. Ihmettelen ihmisiä, jotka ei pääse eroon toisistaan vaikka yhdessäkään ei ole hyvä.

Vierailija

Mun naapurissakin asuu nuori pariskunta ja varsinkin tämä nainen kiljuu ja huutaa.. Ja TODELLA KOVAA! Mies on sellainen hiljainen hissukka ja tämä nainen on kuin rekkakeskus jonka hiuksetkin on nypitty  kun kananperse.. Ilkeän näköinen. Vähän käy sääliksi sitä miestä kun tää on monet kerran joutunut lähtemään yöhön kun akka heittää pellolle. Kiva kuunnella tuon ämmän huutoa ja ovien paiskontaa näin viikonloppuisin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat