Vierailija

Mulla on kuuri päällä ja on ollut kohtalaisen kovaa päänsärkyä. Jotenkin niin epätyypillistä on, että arvelisin sen mahdollisesti johtuvan tuosta. Onko muilla tuota napsineella ollut tätä sivuoiretta? Sattuisko täällä ketään sellaista olemaan? Siellä setelissä sitä ei mainita, eli ehkä vaan muuten vaan on...

Kommentit (6)

Vierailija

No ei kuulunut ennen tätä kuuria, mutta just sitten tämä oire alkoi kun alkoi lääkkeen napsiminenkin, eikä edes heti vaan vasta vrk:n viiveellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Amorion 500

Minulle aihettaa just sitä pahaa päänsärkyä. Lääkeselostteessa puhutaan kyllä tästä. Täytyy vähän seurata ja ilmoita lääkärille jos se ei mene ohi. Selostteessa mainitaan, että on hyvä ilmoittaa lääkärille tai apteekin henkilökunnalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat