Miehet, miltä pimppi tuntuu?
Miltä se tuntuu, kun työnnät melaasi kosteaan pimppiin?
Kommentit (71)
Aa. Oon kuullu että miehelläni on raudanpuutos kun aina muistuttelee ostamaan maksalaatikkoa. Tämä selittikin paljon. Pitäiskö mun olla nyt mustasukkainen?😈
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu lämpimältä omenapiirakalta.
Mitä se omena tähän liittyy? Piiras kuin piiras.
Vierailija kirjoitti:
Raivostunut mammankääkkä osoittaa tyhmyytensä hyökkäämäällä nuorten kimppuun lapsellisuuskortilla.
Mikä vituttaa, kuivahtanut metrotunneli?
Ja nyt 18-vuotias teini osoittaa tyhmyytensä laukomalla "totuuksia". Kun vaik tietäisit, minkä ikäinen olen ;)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta yli sadasta pimpsakkeesta ja yllättävän samanlaiselta se itse värkki tuntuu, mutta silti yllättävän paljon kokonaisvaltaiseen kokemukseen vaikuttaa myös se pillun kantajan persoona. Kaikkien kanssa se vaan ei tunnu yhtä hyvältä.
Lopputulemana voitaneen todeta, että kulperon tuheroon uppoaminen on enemmän psyykkinen, kuin fyysinen kokemus.
Se riippuu siitä kuinka kiihottunut nainen on. Parhaassa tapauksessa, kun se on märkä, pimppi tuntuu kuin upottaisi kullinsa samettiin ja kun nainen vielä puristelee ja lypsää pimpsallaan niin on se aikamoinen fiilis. Itse ajatuskin siitä, että saa kohta ampua lastinsa sisään sinne on erittäin kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta yli sadasta pimpsakkeesta ja yllättävän samanlaiselta se itse värkki tuntuu, mutta silti yllättävän paljon kokonaisvaltaiseen kokemukseen vaikuttaa myös se pillun kantajan persoona. Kaikkien kanssa se vaan ei tunnu yhtä hyvältä.
Lopputulemana voitaneen todeta, että kulperon tuheroon uppoaminen on enemmän psyykkinen, kuin fyysinen kokemus.
Tämä on täysin totta. Vsrsinkin ihadtunerna parhaimmalta tai krapulassa...
Vähän niinku lämpimän kalan suolistaminen. Vaikka minkälaista uloketta, eritettä ja nyppylää... Ei oo heteromiehen hommaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta. Vsrsinkin ihadtunerna parhaimmalta tai krapulassa...
varsinkin ihastuneena. Vittu näitä kännykän mininäppiksiä...
Jaa-a en tiedä yhtään miltä tuntuu, kun en ole koskaan saanut kokeilla.
-M24
Löysä tuntuu kivalta, mutta oikein tiukka taas siltä, että ei uskalla edes aivastaa, kun meinaa jo kuti palaa. "Normaalin" tiukkuuden ollessa kyseessä kestän vaikka puoli tuntia jos haluan.
Emme me miehet voi sellaista tietää, että miltä se tuntuu kun kukaan nainen ei koskaan anna meille seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pippelissä ei ole samanlaista tuntoa kuin vaikka sormissa. Sormilla pimpin sisältä erottaa vaikka minkälaista poimua ja sileämpää pintaa sekä löysempää ja tukevampaa kohtaa.
Pippelillä ei erota oikein kuin lämmön ja puristuksen. Kuivuuden ja liukkaudenkin tuntee oikeastaan vasta kun työntelee mutta pippeli ei erota lainkaan yksityiskohtia toisin kuin sormet. Pimppi tuntuu sisältä vain lämpimältä ja suht tasaisen puristavalta.
Mies 36v kirjoitti:
Emme me miehet voi sellaista tietää, että miltä se tuntuu kun kukaan nainen ei koskaan anna meille seksiä.
Ja sitten kun antaa, alkaa huorittelu. Ikinä ei liene hyvä.
Vierailija kirjoitti:
-M24
Miksi tänne palstalle oikein kertyy valtavasti neitsytmiehiä?
Ihan ok,mutta ootappas kun pääset sellasen sisälle kuka osa todellakin käyttää sitä. Aijai sitä tunnetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippelissä ei ole samanlaista tuntoa kuin vaikka sormissa. Sormilla pimpin sisältä erottaa vaikka minkälaista poimua ja sileämpää pintaa sekä löysempää ja tukevampaa kohtaa.
Pippelillä ei erota oikein kuin lämmön ja puristuksen. Kuivuuden ja liukkaudenkin tuntee oikeastaan vasta kun työntelee mutta pippeli ei erota lainkaan yksityiskohtia toisin kuin sormet. Pimppi tuntuu sisältä vain lämpimältä ja suht tasaisen puristavalta.
Tasaisen puristavalta niin kauan kuin nainen antaa sulle sellasia rutistuksia, että voisit olla siinä vaikka koko viikon ja nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M24
Miksi tänne palstalle oikein kertyy valtavasti neitsytmiehiä?
Ukkomiehet eivät kerkee kun pitää olla kokoajan tekemässä kotitöitä, jotta ylipäätään on mahdollisuus seksin saamiseen. Sittenkin voi salaperäinen päänsärky estää homman.
Se tuntuu lämpimältä omenapiirakalta.