Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miltä panetus tuntuu pimpissä?

Vierailija
16.10.2015 |

Miltä tuntuu kun panettaa?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen ja kyllä panetus saa klitoriksen paisumaan ja nytkähtelemään ja tykyttää. Emätin myös supistelee. Naisen alapää ei niin kauheasti eroa miehen alapäästä.

Olet siis 19v. ja mielestäsi aikuinen?

Olen 32v ja mielestäni alan pikkuhiljaa saavuttaa aikuisuutta. Ainakaan en ole lähtenyt kinaan johon olette jonkun muun kanssa liittäneet mun kommenttini. Perustan tuon mun kommenttini omien kokemusteni lisäksi kokemuksiini seksistä muiden naisten sekä myös miesten kanssa sekä keskusteluista naisten kanssa aiheesta. Perustan tämän kommenttini myös biologisiin faktoihin: Naisen klitoriksessa on esinahka ja terska niin kuin peniksessäkin ja siinä on paisuvaiskudosta niin kuin peniksessäkin. 90% klitoriksesta on näkymättömissä ja vain sen kärki on näkyvissä. Naisellakin siis seisoo.

Vierailija
42/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiihottava ketju. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko pysyä aiheessa. On lapsellista lähteä jankkaukseen mukaan, kopioida toisten viestejä ja eksyä kokonaan alkuperäisestä aiheesta. 

Vierailija
44/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua alkaa panettaa niin ekana tulee sellainen lämmin tykytys ja alkaa kostumaan. Pillua kihelmöi,tykyttää,posket alkaa punottamaan ja kroppa menee kiihkeeseen tilaan ja käyn aika villinä ja haluan munaa. Tekee mieli hinkata pillua vaikka miehen jalkaan tai muuhun kun se lisää hyvän olon tunnetta alhaalla. Tunnetta on itse asiassa vaikea selittää. Jos töissä alkaa panettamaan niin vaikea istua tuolilla paikalla ja jalat menee ristiin auki ja välillä liikkuu edes takas,kasvot hehkuu punaisena ja hymyilyttää. Olen aika seksuaalinen ihminen,kiihotun helposti ja usein panettaa. Rakastan seksiä yli kaiken,asiat hoituu paremmin kun on tyydytetty ja olen iloinen.

Vierailija
45/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua alkaa panettaa niin ekana tulee sellainen lämmin tykytys ja alkaa kostumaan. Pillua kihelmöi,tykyttää,posket alkaa punottamaan ja kroppa menee kiihkeeseen tilaan ja käyn aika villinä ja haluan munaa. Tekee mieli hinkata pillua vaikka miehen jalkaan tai muuhun kun se lisää hyvän olon tunnetta alhaalla. Tunnetta on itse asiassa vaikea selittää. Jos töissä alkaa panettamaan niin vaikea istua tuolilla paikalla ja jalat menee ristiin auki ja välillä liikkuu edes takas,kasvot hehkuu punaisena ja hymyilyttää. Olen aika seksuaalinen ihminen,kiihotun helposti ja usein panettaa. Rakastan seksiä yli kaiken,asiat hoituu paremmin kun on tyydytetty ja olen iloinen.

kuulostaa aika hyvälle,minkä ikäinen olet?,lapsia?missä asut?kriittiset mitat?

Vierailija
46/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen ollut niin kauan ilman seksiä.

Vierailija
47/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tunnen ihan konkreettisesti,kun veri alkaa kiertää alapäässä tykyttää,turpoaa ja kostuu :) Tuntuu fyysisenä haluna saada jotain sinne =)  Se tuntuu ihanalta.

Vierailija
48/63 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun panettaa, pimppi alkaa tuntua joka hetki. Istuessa se alkaa tuntua ihan erityisesti. Ja se sykkii ja tekee sellaista imuliikettä.

Hyi helvetti, lutka.

Oletpa sinä kauhean negatiivinen! Tai pahasti puutteessa. Tai molempia, noin ankea ja epämiellyttävä luonne voi hyvinkin johtaa puutostiloihin....

Minusta tuo tilanne on aivan ihana, kun alkaa tehdä miestä mieli ja tietää, että viimeistään illalla tavataan.... Mies yleensä tunnistaa tilani jo ensimmäisestä katseesta moin jälkeen, eikä ole vielä koskaan tarvinnut kahta kertaa pyytää ;)

Vierailija
49/63 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojillakin tuntuu sellainen tykytys :) kuulemma pojilla ja tytöillä se tuntuu aivan samalta :)

Vierailija
50/63 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää panetuskuvaelmia :)) 

Vierailija
51/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/63 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samalta kuin miehellä. Mutta niinpäin, että haluaisi saada isoa ja kovaa sisälle, eikä niin, että himottaa työntää se erektio tiukkaan, märkään ja lämpimään puristukseen. Yhtä iso halu kuitenkin.

Vierailija
53/63 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kiihottuu 😉

Vierailija
54/63 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samalta kuin miehellä. Mutta niinpäin, että haluaisi saada isoa ja kovaa sisälle, eikä niin, että himottaa työntää se erektio tiukkaan, märkään ja lämpimään puristukseen. Yhtä iso halu kuitenkin.

Kuis se erektio työnnetään tiukkaan jne.? Fingerporimatskua :-)

Vierailija
55/63 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua panettaa kyrpä seisoo niin ettei voi oikein keskittyä mihinkää sori?

Vierailija
56/63 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylellinen olo kuka olet rakas?

Vierailija
57/63 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettaa mut en raski runkata hyvää kiimaa pois haluun antaa sen naiselle ?

Vierailija
58/63 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mua panettaa, mun posket alkaa punoittamaan, silmät kiilumaan, tekee mieli lipoa huulia ja kosketella itseä. Keskittymiskyky alenee. Tuntuu, että rinnat kasvaa hieman ja alakerrassa paikat alkaavat avautumaan kuin aukeava kukannuppu. Sitten alan kostumaan ja tunnen kuumotusta ja paineen tunnetta siellä. Pian sen jälkeen tuleekin kova ikävä miestä ja miestä odotellessa tekisi mieli työntää sisään mitä vain. Tässä tilassa miehen ei tarvitse kuin hipaista sormen päällä niin tahtomattani pääsee voihkaisu tai tyytyväinen ininä. Miestä haluttaa nykyisin liian harvoin ja usein sitä alkaa ärsyttämään, kun virsikirjan kannet olisivat taas levällään... Siksi olen yrittänyt opetella piilottamaan panetustani. Välillä haaveilen pääseväni todella osaavan ja dominoivan miehen käsiin - en tiedä mitä sitten tapahtuisi! :D Varmaan räjähtäisin kappaleiksi. 

Vierailija
59/63 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon tunne kun veri kiertää siellä ja paikat kostuu ja turpoo. Jos istun haluisin kiemurrella tuolia vasten että saisin kosketusta sinne. Tuskaa jos on töissä ja alkaa tehdä mieli.

Vierailija
60/63 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tekis siis mieli saada jotain sisälleen, ja jos painaa tuolia tai housujen saumaa vasten niin klitta rupee sykkiin....