Lue keskustelun säännöt. Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Milloin jouluradio taas toimi? Tahtoisi jo joululauluja kuunnella.. :) Milloin jouluradio taas toimi? Tahtoisi jo joululauluja kuunnella.. :) Vierailija klo 14:58 | 16.10.2015 Joulu kohta! Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 1 Kommentit (5) Vierailija 1/5 | klo 15:04 | 16.10.2015 Onko ihan tosi niin vaikea itse googlata? www.jouluradio.fi/uudet-sivut-syksylla.html Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 1 Vierailija 2/5 | klo 15:07 | 16.10.2015 Hanki Spotify, niin saat kuunnella sydämesi kyllyydestä. Jos et sitä osaa, niin Youtubesta sitten hakemaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/5 | klo 15:15 | 16.10.2015 Joulufoorumille siitä ihkuttamaan. :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 1 Vierailija 4/5 | klo 15:16 | 16.10.2015 Mä odotan myös jouluadiota innolla, menispä marraskuu pian! :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 5/5 | klo 13:42 | 20.12.2021 24h vrk. Nyt kannattaa kuunnella. Ympäri vuoden ei kuulu kaikki kanavat. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/5 | klo 15:04 | 16.10.2015 Onko ihan tosi niin vaikea itse googlata? www.jouluradio.fi/uudet-sivut-syksylla.html Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 1
Vierailija 2/5 | klo 15:07 | 16.10.2015 Hanki Spotify, niin saat kuunnella sydämesi kyllyydestä. Jos et sitä osaa, niin Youtubesta sitten hakemaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Vierailija 3/5 | klo 15:15 | 16.10.2015 Joulufoorumille siitä ihkuttamaan. :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 1
Vierailija 4/5 | klo 15:16 | 16.10.2015 Mä odotan myös jouluadiota innolla, menispä marraskuu pian! :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 5/5 | klo 13:42 | 20.12.2021 24h vrk. Nyt kannattaa kuunnella. Ympäri vuoden ei kuulu kaikki kanavat. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Onko ihan tosi niin vaikea itse googlata? www.jouluradio.fi/uudet-sivut-syksylla.html
Hanki Spotify, niin saat kuunnella sydämesi kyllyydestä. Jos et sitä osaa, niin Youtubesta sitten hakemaan.
Joulufoorumille siitä ihkuttamaan. :)
Mä odotan myös jouluadiota innolla, menispä marraskuu pian! :)
24h vrk. Nyt kannattaa kuunnella. Ympäri vuoden ei kuulu kaikki kanavat.