Minkälaiset hupparit on nyt in?

Vierailija

Joululahjoja etsiskelen parille teinille ja yhdelle nuorelle aikuiselle, olen ajatellut huppareita tai flleecejä. Catmandoo? Billabong? Onko Adidas ihan out? Miten "merkittömät", joutuuko sellaisen pitämisestä kiusatuksi?

Kommentit (12)

Vierailija

Hauskat tekstihupparit ovat nyt IN. Hauskoja tekstejä on mm. Äijä on eläin, 100 % angel, 100 % princess ja Vittuakos kyyläät, etkö oo ennen ihmistä nähny?

Vierailija

Teinille ostaisin Hollisterin hupparin. Niitä vaan ei saa Suomesta, joutuu tilaamaan verkkokaupasta joka onneksi toimittaa Suomeen. Hupparin hinta jotain 70-80e. Jos teini on lihava, niin sitten ei onnistu, Hollisterin koot ovat pieniä ja isoin koko on muistaakseni L.. Toimitusjohtaja on sanonut, että syy pieniin kokoihin on se, että hän ei halua vaatteidensa näkyvän lihavien päällä.

Aikuiseille kävisi varmaan miltei mikä vaan, mutta näyttäisi että trendinä olisi nyt esim. Ragwear ja Gaastra. Hupparit noilla merkeillä maksaa 60-100e. Noissa on pieniä kivoja yksityiskohtia, esim. nappeja kauluksessa ja erikoisia huppuja.

Vierailija

Teinille Hollisterin lisäksi voisi olla melko varma merkki Vans tai Converse.. nuo ovat siis alunperin kenkämerkkejä mutta tekevät nykyisin myös huppareita ja t-paitoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hauskat tekstihupparit ovat nyt IN. Hauskoja tekstejä on mm. Äijä on eläin, 100 % angel, 100 % princess ja Vittuakos kyyläät, etkö oo ennen ihmistä nähny?

no ei mitään tämmösiä jos et ap ihan landella sentään asu! mitä itse olen huomiota kiinnittänyt niin nyt monet pitää värikkäitä huppareita, voi olla monia värejä tai sitten vaan yksi väri. Mitään mustaa, valkoista tai harmaata ei kannata ostaa

Vierailija

Kiitos paljon teille! Tulipa ihanuusia merkkejä minulle - Conversen nyt olen toki kuullut aiemmin. Näissä ei kyllä pysy enää perässä :D Teineille varsinkin on ihan uhkapeliä jos ei ole konsultteja niin kuin nyt minulla teidät! Kiitos siis myös teinien puolesta, toivottavasti heidän joulunsa on nyt pelastettu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei mitään tämmösiä jos et ap ihan landella sentään asu! mitä itse olen huomiota kiinnittänyt niin nyt monet pitää värikkäitä huppareita, voi olla monia värejä tai sitten vaan yksi väri. Mitään mustaa, valkoista tai harmaata ei kannata ostaa

Ole hiljaa! Kai minä tiedän mikä on kuuminta hottia nyt!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tekstihupparit, joissa hauskoja tekstejä kuten Jätkä on eläin, v#tun prinsessa, mitä tuijotat, beta-uros jne.

nää on niin wt- roskaa, että huhhuh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstihupparit, joissa hauskoja tekstejä kuten Jätkä on eläin, v#tun prinsessa, mitä tuijotat, beta-uros jne.

nää on niin wt- roskaa, että huhhuh.

Vittu että sinä olet pihalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat