Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FAZER lopetti joulu- ja piparkakkusuklaan valmistuksen !!!!!!

Vierailija
16.10.2015 |

ja tilalle tuli joku mantelikarpalotummasuklaa....

Ei juma, eikö siellä Fazerilla KUKAAN tajua mitään. legendaarinen joulusuklaa lopetetaan ja tilalle joku kamala-mukahieno- suklaa. LAITTAKAA PALAUTETTA

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo uutuussuklaa eroa entisestä joulusuklaasta oikeastaan kuin, että rusinoiden sijaan on karpaloita.

Ehkä ei ole koko joulu totaalisen pilalla nyt.

Vierailija
62/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika samanmakuinen on minunkin mielestä. Tosin se mitä kaipaan vanhassa joulusuklaassa oli levyn tavallista suurempi koko. Ehkä pitäisi kiittää Fazeria että linjat pysyvät paremmin kurissa kun ei tule herkuteltua niin paljon, mutta oikeasti kaipaisin kyllä sitä suurempaa kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa pöytäkoneilla tätäkin sivua:

http://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/suklaa/

Siis tarkoititko että on huono vai hyvä?

Katsoin läppärillä ja mun mielestä tuo sivu on oikein hyvä. Firman näköinen ja houkutteleva, suklaamainen.

Mikä pielessä?

Järjettömän isot kuvat ja tekstit. Kaikki tuo info: kuvat ja tekstit, mahtuisivat ruudun näkymälle kerralla, että selvää saisi sivun sisällöstä yhdellä silmäyksellä. Jostain syystä näin ei ole haluttu tehdä, vaan jälleen kerran pistää kuluttaja turhaan skrollaamaan.

Nykyaika on vähän tällaista, että kaiken pitää vaan näyttää hyvältä, vaikka mitään sisältöä ei ole. No, liian isot kuvat, lävähtäessään ruudulle, eivät edes näytä hyvältä. Ja sisältöä ei edelleenkään ole.

Fazerin sivustot on vähän niinkuin kausisuklaat: kaikkia vaan ei voi miellyttää :D

Tietenkään koskaan ei voi kaikkia miellyttää, mutta nykyään iso ongelma on responsiiviseen alustaan siirtyminen, eli että ei ole erikseen normaalisivuja ja mobiilisivuja. Käytännössä responsiivisuus on kaikkialla aiheuttanut tuota kömpelöä jättimäisyyttä. Ratkaisu ongelmaan olisi, että samasta sivusisällöstä olisi oikeasti kaksi versiota kuten aiemminkin, eikä yhtä sekasikiötä.

Hassua, minun näytölläni kuvat eivät näkyneet mitenkään suurina, en huomannut muutenkaan mitään kummallista, skrollata tarvitsi vain pystysuunnassa, vaikka käytössä ei ollut koko näytön kokoinen ikkuna. Liittyyköhän ongelmat selainvalintaan tai johonkin sellaiseen

Vierailija
64/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään kauppareissulla syksyn ensimmäisen glögin. Suunnistin samalla karkkihyllyille hakemaan Fazerin joulusuklaata, eikä sitä tosiaan löytynyt. Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin!!

Vierailija
65/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusuklaa ja piparkakku suklaa ovat eri asioita.

Tuo wintersuklaa ei mitenkään korvaa PIPARKAKKUsuklaata. Nyyh.  Ja fazer ei osaa edes perustella, miksi valmistus lopetettu

Vierailija
66/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinäallergikkona todellakin kaipaan nimenomaan sitä piparisuklaata! Sitä joulusuklaata en uskaltanut puolikasta palaa enempää syödä allergian puhkeamisen jälkeen ettei hengitystiet mene tukkoon...

Kuka muistaa vielä sen kahvicrispmaitosuklaan joka oli joskus 2000-l vaihteessa valikoimissa? Kaipaan sitä edelleenkin. Toinen aivan ehdoton suosikki oli omenajogurttisuklaapatukka. Molemmista olen säännöllisin väliajoin laittanut toivomusta, että voisivatko takaisin palata valikoimiin... Nyt laitoin myös tuosta piparisuklaasta.

Vierailija
67/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa fazerin suklaissa on merkintä, että saattaa sisältää pähkinää, ei varmaan kannata pähkinäallergikon riskeerata.

Vierailija
68/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin laatu on muutenkin pääosin aika sekundaa joten hyvä vaan.

Vierailija
69/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulusuklaa ja piparkakku suklaa ovat eri asioita.

Tuo wintersuklaa ei mitenkään korvaa PIPARKAKKUsuklaata.

Ei kai kukaan ole niin väittänytkään.

Vierailija
70/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse joulusuklaanne niin saatte juuri sellaista kun haluatte.

Vierailija
71/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan ku geisha ja fazerin punanen säilyy, nii en valita.

Sinänsä hauskaa nillittää jostain jatkuvasta muutoksesta :D

Sinänsä hauskaa, koska Geisha ei ole enää entisensä reseptimuunnoksen jälkeen :)

Vierailija
72/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää vain kysymys, ketä tuolla Fazerilla on töissä, valikoimaa muutetaan JATKUVASTI.  Hyviä ja suosittuja tuotteita poistetaan tuosta vaan, aina ilman selitystä.  ja ku taas kerran asiakaspalaute yllättää niin tuodaan takaisin markkinoille...

eikö ne jumalauta tee minkäänlaista markkinatutkimusta ? Ja just nämä uudet muka-hienot karpalomantelitummasulkaahöpötykset... ilmeisesti töissä täysiä idiootteja.

Tää taitaa olla ihan perusmeininki suomalaisessa yrittämisessä. Ihan sama juttu esim. Lumenen kosmetiikassa (paitsi että siellä ei kyllä reagoida palautteeseenkaan). Ketään ei kiinnosta, mitä asiakkaat haluaisi ostaa, eikä niiden uskota sisällöstäkään välittävän. Suosi tässä sitten suomalaista...

Vierailija
73/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää vain kysymys, ketä tuolla Fazerilla on töissä, valikoimaa muutetaan JATKUVASTI.  Hyviä ja suosittuja tuotteita poistetaan tuosta vaan, aina ilman selitystä.  ja ku taas kerran asiakaspalaute yllättää niin tuodaan takaisin markkinoille...

eikö ne jumalauta tee minkäänlaista markkinatutkimusta ? Ja just nämä uudet muka-hienot karpalomantelitummasulkaahöpötykset... ilmeisesti töissä täysiä idiootteja.

Tää taitaa olla ihan perusmeininki suomalaisessa yrittämisessä. Ihan sama juttu esim. Lumenen kosmetiikassa (paitsi että siellä ei kyllä reagoida palautteeseenkaan). Ketään ei kiinnosta, mitä asiakkaat haluaisi ostaa, eikä niiden uskota sisällöstäkään välittävän. Suosi tässä sitten suomalaista...

Mitä Lumene on tehnyt? Mun mielestä Lumene on vain mennyt parempaan suuntaan kun on nyt ruvennut reagoimaan markkinoihin nopeammin, siis aivan päinvastainen fiilis mistä sinä puhut. Mulla oli monta vuotta välissä kun kiersin Lumenen kosmetiikan kaukaa, mutta nyt vuoden-puolentoista aikana olen löytänyt helmiä lumenen uusiutuneesta valikoimasta.

Vierailija
74/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lausutaan kylläkin feisah. 

Vierailija
75/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikissa fazerin suklaissa on merkintä, että saattaa sisältää pähkinää, ei varmaan kannata pähkinäallergikon riskeerata.

Riippuu allergian vakavuudesta että voiko syödä sellaista missä voi olla jäämiä. Jotkut allergikothan voivat syödä pieniä määriä ilman oireita, niinkuin esimerkiksi itse. Sitten jos vetäisin kokonaisia pähkinöitä naamaan niin menisi olo tukalaksi, alkaa suu kutista ja kieli turpoaa möykyksi.

Vierailija
76/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Lumene on tehnyt? Mun mielestä Lumene on vain mennyt parempaan suuntaan kun on nyt ruvennut reagoimaan markkinoihin nopeammin, siis aivan päinvastainen fiilis mistä sinä puhut. Mulla oli monta vuotta välissä kun kiersin Lumenen kosmetiikan kaukaa, mutta nyt vuoden-puolentoista aikana olen löytänyt helmiä lumenen uusiutuneesta valikoimasta.

No OT, mutta just se, että uudistutaan liiankin tiuhaan vain uudistumisen vuoksi. Nykyiset ripsarithan ovat esim. saaneet ihan murskapalautteen, kun entisillä blueberryillä oli vankka suosio. Moni ehti juuri tykästyä seerumimeikkivoiteeseen, joka sitten yhtäkkiä äsken lopetettiinkin. Kauan sitten valikoimista jätetty puhdistusöljy oli suorastaan kulttituote, jota hamstrattiin ja on toivottu takaisin vuosikaudet tuloksetta. Meikkivoiteisiin on toivottu vaaleita sävyjä ikuisuuden, ja vasta äskettäin edes jokunen sellainen on ilmestynyt, kun Lumenella sitkeästi intetään, ettei vaaleille sävyille ole menekkiä (!?!?). Kiva jos sulle löytyy mieleisiä tuotteita, mutta ei se touhu nyt ihan oikealla tavalla ajan hermolla tai keskustelevaa ole.

Vierailija
77/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu allergian vakavuudesta että voiko syödä sellaista missä voi olla jäämiä. Jotkut allergikothan voivat syödä pieniä määriä ilman oireita, niinkuin esimerkiksi itse. Sitten jos vetäisin kokonaisia pähkinöitä naamaan niin menisi olo tukalaksi, alkaa suu kutista ja kieli turpoaa möykyksi.

No aika paljon on sitten Fazerin tuotteissakin valinnan varaa, että ei ollut se piparisuklaa ainoa vaihtoehto sitten.

Vierailija
78/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No OT, mutta just se, että uudistutaan liiankin tiuhaan vain uudistumisen vuoksi. Nykyiset ripsarithan ovat esim. saaneet ihan murskapalautteen, kun entisillä blueberryillä oli vankka suosio. Moni ehti juuri tykästyä seerumimeikkivoiteeseen, joka sitten yhtäkkiä äsken lopetettiinkin. Kauan sitten valikoimista jätetty puhdistusöljy oli suorastaan kulttituote, jota hamstrattiin ja on toivottu takaisin vuosikaudet tuloksetta. Meikkivoiteisiin on toivottu vaaleita sävyjä ikuisuuden, ja vasta äskettäin edes jokunen sellainen on ilmestynyt, kun Lumenella sitkeästi intetään, ettei vaaleille sävyille ole menekkiä (!?!?). Kiva jos sulle löytyy mieleisiä tuotteita, mutta ei se touhu nyt ihan oikealla tavalla ajan hermolla tai keskustelevaa ole.

Mitä ihmettä. Olen käyttänyt Lumenen meikkivoiteita ainakin 25 vuotta, ihoni on vaalea, eikä koskaan ole ollut ongelma löytää riittävän vaaleaa sävyä. En ole siis huomannut, että viime aikoina olisi sävyt vaalentuneet.

Vierailija
79/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta saatana! Se piparisuklaa on parasta ikinä.

Vierailija
80/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Olen käyttänyt Lumenen meikkivoiteita ainakin 25 vuotta, ihoni on vaalea, eikä koskaan ole ollut ongelma löytää riittävän vaaleaa sävyä. En ole siis huomannut, että viime aikoina olisi sävyt vaalentuneet.

No siinä tapauksessa sun ihosi ei ole vielä ihan vaaleimmasta päästä ja olet lisäksi vähän pihalla asiasta, ei millään pahalla. :) Suomessa on iso joukko kalpeaihoisia, joille ei todellakaan ole löytynyt Lumenelta sopivia sävyjä, ironista kyllä noin suomalaismerkille. Äskettäin joihinkin Lumenen uusimmista meikkivoiteista ilmestyi 0-sävy. Toiveita vaaleammista sävyistä on sadellut Lumenelle kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi