FAZER lopetti joulu- ja piparkakkusuklaan valmistuksen !!!!!!
ja tilalle tuli joku mantelikarpalotummasuklaa....
Ei juma, eikö siellä Fazerilla KUKAAN tajua mitään. legendaarinen joulusuklaa lopetetaan ja tilalle joku kamala-mukahieno- suklaa. LAITTAKAA PALAUTETTA
Kommentit (135)
Mua ei harmita, kun eivät ryökäleet ole aiemminkaan tehneet noita joulusuklaita gluteenittomina. Joutavatkin poistua valikoimista.
T: Keliaakikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa pöytäkoneilla tätäkin sivua:
Siis tarkoititko että on huono vai hyvä?
Katsoin läppärillä ja mun mielestä tuo sivu on oikein hyvä. Firman näköinen ja houkutteleva, suklaamainen.
Mikä pielessä?
Järjettömän isot kuvat ja tekstit. Kaikki tuo info: kuvat ja tekstit, mahtuisivat ruudun näkymälle kerralla, että selvää saisi sivun sisällöstä yhdellä silmäyksellä. Jostain syystä näin ei ole haluttu tehdä, vaan jälleen kerran pistää kuluttaja turhaan skrollaamaan.
Nykyaika on vähän tällaista, että kaiken pitää vaan näyttää hyvältä, vaikka mitään sisältöä ei ole. No, liian isot kuvat, lävähtäessään ruudulle, eivät edes näytä hyvältä. Ja sisältöä ei edelleenkään ole.
Fazerin sivustot on vähän niinkuin kausisuklaat: kaikkia vaan ei voi miellyttää :D
Mutta kahvi-kardemumma 70% tumma suklaa on kyllä todella hyvää.
Oon kyllä todella pettynyt fazeriin nyt!! Lähde tälle olisi kiva saada ennen kuin palautetta meen laittamaan
Vierailija kirjoitti:
Voi rähmä! Lidlissä on piparinmakuisia asukkaita, ainakin ollut. Sinne sitten vaan.
=D Tarkoittanet niitä ruskeaihoisia, joita usein Lidlissä näkyy.
Olenkin aina ihmetellyt että kuka niitä Fazerin joulusuklaalevymössöjä ostaa...ja täältähän vastaus löytyikin.
Eiiii! Mä just eilen ajattelin että on edes yksi hyvä syy odottaa joulua kun saan piparisuklaata mutta veivät sen ainoankin syyn iloita siitä! Ihan varmaan laitan palautetta perkele!
Ettei ihmisillä ole muuta kun valittaa Fazerin pahanmakuisten suklaiden lopettamisesta.
Itse syön Marabouta
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt että kuka niitä Fazerin joulusuklaalevymössöjä ostaa...ja täältähän vastaus löytyikin.
veikkaanpa että ainoat joille ne kelpaa on Hyvinkää - Riihimäki - Keravan akselin wt-mammat
Törmäsin kans ekaa kertaa tähän suklaaseen ja oisin niin halunnu ostaa!
Vierailija kirjoitti:
ap on itse kirjoittanu ainakin puolet näistä viesteistä, että ei tämä ketju nyt vielä paljoa selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa pöytäkoneilla tätäkin sivua:
Siis tarkoititko että on huono vai hyvä?
Katsoin läppärillä ja mun mielestä tuo sivu on oikein hyvä. Firman näköinen ja houkutteleva, suklaamainen.
Mikä pielessä?
Järjettömän isot kuvat ja tekstit. Kaikki tuo info: kuvat ja tekstit, mahtuisivat ruudun näkymälle kerralla, että selvää saisi sivun sisällöstä yhdellä silmäyksellä. Jostain syystä näin ei ole haluttu tehdä, vaan jälleen kerran pistää kuluttaja turhaan skrollaamaan.
Nykyaika on vähän tällaista, että kaiken pitää vaan näyttää hyvältä, vaikka mitään sisältöä ei ole. No, liian isot kuvat, lävähtäessään ruudulle, eivät edes näytä hyvältä. Ja sisältöä ei edelleenkään ole.
Fazerin sivustot on vähän niinkuin kausisuklaat: kaikkia vaan ei voi miellyttää :D
Tietenkään koskaan ei voi kaikkia miellyttää, mutta nykyään iso ongelma on responsiiviseen alustaan siirtyminen, eli että ei ole erikseen normaalisivuja ja mobiilisivuja. Käytännössä responsiivisuus on kaikkialla aiheuttanut tuota kömpelöä jättimäisyyttä. Ratkaisu ongelmaan olisi, että samasta sivusisällöstä olisi oikeasti kaksi versiota kuten aiemminkin, eikä yhtä sekasikiötä.
Kaikki mammat palautetta laittamaan! Tätä emme hyväksy.
Herää vain kysymys, ketä tuolla Fazerilla on töissä, valikoimaa muutetaan JATKUVASTI. Hyviä ja suosittuja tuotteita poistetaan tuosta vaan, aina ilman selitystä. ja ku taas kerran asiakaspalaute yllättää niin tuodaan takaisin markkinoille...
eikö ne jumalauta tee minkäänlaista markkinatutkimusta ? Ja just nämä uudet muka-hienot karpalomantelitummasulkaahöpötykset... ilmeisesti töissä täysiä idiootteja.
Ja nettisivuilla on asiakaspalaute lomake, sinne vaan avautumista
EIIIIIIIIIII piparisuklaa, odotettu jouluherkkuni :( nyt meni fiilikset
Hellaskin on näköjään lopettanut ruususuklaansa. Nyyh! laittakaa palautetta!
Niin kauan ku geisha ja fazerin punanen säilyy, nii en valita.
Sinänsä hauskaa nillittää jostain jatkuvasta muutoksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rähmä! Lidlissä on piparinmakuisia asukkaita, ainakin ollut. Sinne sitten vaan.
Kannibalismia? :D
Eikun karppaava autocorrect :)
Missä voi laittaa palautetta?