Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FAZER lopetti joulu- ja piparkakkusuklaan valmistuksen !!!!!!

Vierailija
16.10.2015 |

ja tilalle tuli joku mantelikarpalotummasuklaa....

Ei juma, eikö siellä Fazerilla KUKAAN tajua mitään. legendaarinen joulusuklaa lopetetaan ja tilalle joku kamala-mukahieno- suklaa. LAITTAKAA PALAUTETTA

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mietitään laajemmin, niin oliko se suklaa muka niin suosittua?

Itse en tykkää, ihan kiva että joululle on oma suklaa, mutta maku ei ole mun makuun. 

"Joulumaut" varmasti jakaa mielipiteitä, ehkä se ei vaan ollut tarpeeksi suosittua.

Vierailija
22/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, joulu pilalla.  Miten Fazer kehtaakin lopettaa piparisuklaan valmistuksen

Tuosta Fazerin vastauksesta tuli mieleen, että OLIVAT LOPETTANEET piparisuklaan, mutta taas kerran asiakaspalaute yllätti heidät, ja joutuivat vetämään lopetuksen pois !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mietitään laajemmin, niin oliko se suklaa muka niin suosittua?

Itse en tykkää, ihan kiva että joululle on oma suklaa, mutta maku ei ole mun makuun. 

"Joulumaut" varmasti jakaa mielipiteitä, ehkä se ei vaan ollut tarpeeksi suosittua.

Olen aika monessa kaupassa ollut töissä ja joulu- ja piparisuklaa ovat molemmat olleet todella suosittuja !  Jotain päärynätummasuklaa viritystä menee muutama levy kuukaudessa ja tuota joulusuklaata meni satoja levyjä päivässä

Vierailija
24/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli pahaa. Myytäisi edes pienemmissä levyissä, se jättilevy ei uppoa ainakaan täällä, vaikka syöjinä koko perhe.

25/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan sulle vinkin. Syö piparia ja suklaata samalla suupalalla. Et tarvitse Carl Fazeria siihen.

Vai että Carl.

Vierailija
26/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löysin kopion Fazerin vastauksesta.

Siinä sanottiin  että joulu ja piparisuklaan VALMISTUS LOPETETTU.  Tänne ei pysty kuvaa vastauksesta kopsaamaan..

Vierailija
27/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Siitä asti kun näin ekat konvehdit kaupoissa tänä syksynä, oon ettinyt joulusuklaata ja nyt selvis miks ei löytynyt! Harmittaa, heittämällä paras suklaa.

Vierailija
28/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna näin ja maistoin tota piparisuklaata ekan kerran. Miellyttävä yllätys ja hyvän makunen, mut en mä erityisesti jää kaipaamaan. En ole joulusuklaan suurkuluttaja. Tai konvehtien, eihän siellä rasiassa ole koskaan ku yks syömäkelponen konvehti, kauheeta rahan haaskausta.

Vierailija
29/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Dumle Gingerbread ei ole mikään uutuusmaku vaan sitä saa joka vuosi aina joulun aikoihin. Tosin kartalla ilmeisesti noitten vastausten kanssa Fasulla.

Vierailija
30/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Dumle Gingerbread ei ole mikään uutuusmaku vaan sitä saa joka vuosi aina joulun aikoihin. Tosin kartalla ilmeisesti noitten vastausten kanssa Fasulla.

Okei, mä törmäsin tuohon ekaa kertaa vasta tänä vuonna, koskaan aikaisemmin en oo moista nähnyt :-)

Vierailija
31/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mä törmäsin tuohon ekaa kertaa vasta tänä vuonna, koskaan aikaisemmin en oo moista nähnyt :-)

Vastaan itse itselleni, että johtuukin näköjään siitä, että olen katsellut vaan näitä Suomessa myytäviä tuotteita, Ruotsissa tuota on näköjään ollut jo aikaisemminkin.

Vierailija
32/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparkakkusuklaasta tehtiin pahaa jo useampi kausi sitten.

Joulusuklaata sen sijaan jään kaipaamaan ihan oikeasti. Uusissa vaihtoehdoissa ei ole yhtä paljon rakennetta, vaihtelua ja hyvää pureskeltavaa. Ei ole Joulusuklaalle vertaista.

:'''(

Vierailija
33/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mäkin tykkäsin erityisesti piparisuklaasta. Pitää varmaan väsätä tänä vuonna sitä ite.

Vierailija
34/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan sulle vinkin. Syö piparia ja suklaata samalla suupalalla. Et tarvitse Carl Fazeria siihen.

Karl Fazer on jo kuollut.

Vierailija
35/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutenkin ihmetellyt niitä Fazerin muka-hienoja suklaita, just jotain karpaloa ja crispejä ja muuta paskaa. No tervemenoa "maailmaa" valloittamaan täsmälleen samoilla tuotteilla kuin muillakin. Ja niiden verkkosivutkin on ihan paskat, valtavia kuvia vaan ja helvetisti skrollausta, eikä silti löydä mitään. Mikä vittu koko maailmaa taas vaivaa? Ite pitää tehdä suklaat ja nettisivut näköjään tästä eteenpäin.

Vierailija
36/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muutenkin ihmetellyt niitä Fazerin muka-hienoja suklaita, just jotain karpaloa ja crispejä ja muuta paskaa. No tervemenoa "maailmaa" valloittamaan täsmälleen samoilla tuotteilla kuin muillakin. Ja niiden verkkosivutkin on ihan paskat, valtavia kuvia vaan ja helvetisti skrollausta, eikä silti löydä mitään. Mikä vittu koko maailmaa taas vaivaa? Ite pitää tehdä suklaat ja nettisivut näköjään tästä eteenpäin.

Hyvin tiivistetty. Kaikki on aina väärin! Miksei ne kysy asiakkailta koskaan, vaan stormaa siellä kabineteissaan keskenään? Sitten kuitenkin aina tuodaan se kaivattu tuote takaisin nolona. 

Vierailija
37/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa pöytäkoneilla tätäkin sivua:

http://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/suklaa/

Vierailija
38/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoititko että on huono vai hyvä?

Katsoin läppärillä ja mun mielestä tuo sivu on oikein hyvä. Firman näköinen ja houkutteleva, suklaamainen.

Mikä pielessä?

Vierailija
39/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha joulusuklaa ja piparkakkusuklaa olivat ainoita hyvä Fazerin makusuklaista. Pitänee testata tuota Dumlea, mutta en muuten ole Dumlen/toffeen ystävä joten ei se varmaan ihan korvaa tätä menetystä.

Vierailija
40/135 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoititko että on huono vai hyvä?

Katsoin läppärillä ja mun mielestä tuo sivu on oikein hyvä. Firman näköinen ja houkutteleva, suklaamainen.

Mikä pielessä?

Järjettömän isot kuvat ja tekstit. Kaikki tuo info: kuvat ja tekstit, mahtuisivat ruudun näkymälle kerralla, että selvää saisi sivun sisällöstä yhdellä silmäyksellä. Jostain syystä näin ei ole haluttu tehdä, vaan jälleen kerran pistää kuluttaja turhaan skrollaamaan.

Nykyaika on vähän tällaista, että kaiken pitää vaan näyttää hyvältä, vaikka mitään sisältöä ei ole. No, liian isot kuvat, lävähtäessään ruudulle, eivät edes näytä hyvältä. Ja sisältöä ei edelleenkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän