Onko teillä ollut raskausaikana vahva poika-tai tyttöolo?
vaikka ette tiennyt ultran tms mukaan sukupuolta. pitikö paikkansa?
Kommentit (11)
Mutta olin koko ikäni uskonut että vauvani olisi tytto.
Sitten 2 kk ennen la päätin että se onkin poika.
Kiva ajatus tuoda tähän maailmaan jotain miehistä.
Synnytin tyton ja oli hämmästynyt että olin väärässä
Eka ja kolmas ovat poikia. Pojilta on ollut hyvä iho ja kiiltävät hiukset, tytöltä täynnä näppylöitä ja hiukset rasvaiset jo pesupäivän iltana. Maha oli myös jotenkin erilainen, leveämpi ja alempana. Ja pahoinvointi kesti tuplasti pitempään. Lieneekö sattumaa vai ei...
Ja kaksi kertaa erehtynyt, vaikka toinen raskaus oli aivan erilainen kuin ensimmäinen.
tosin olen kyllä sit kysyny ultrassakin, 3 tyttöä on
halusinkin kysyä ultrassa, että kumpi on tulossa... Ja tyttöhän sieltä tuli.
Tyttöolo oli todella voimakas koko raskauden ajan. En edes osannut kuvitella, että sieltä voisi tulla poika.
Kaikki on menneet oikein. Esikoinen poika, toinen tyttö, kuopus poika.
Jostain syystä en koskaan edes epäillyt näitä tuntojani vaan jotenkin kummassa tiesin asian.
Samaten olen aina osunut oikeaan myös kaikkien ystävieni ja tuttavieni, ja naapureideni +muiden kummin kaimojen sukupuoliennusteissa. Mistä lie johtuu, muuta ennustajaa mussa ei kyllä ole.
eli kun olin varma , että tyttö tulee, nin syntyi poika ja sitten toisinpäin.
ensin kaksi tyttöä ja sitten pojan. Ekasta oli raskausaikana tyttöolo, tyttö tuli. Tokasta oli epävarma olo, sydänäänien ym. perusteella sitten ajateltiin, että poika tulee, tyttö tuli. Kolmannesta oli poikaolo ja tokassa ultrassa veikattiin poikaa. Poika tuli. Eli alkuperäinen visio piti paikkansa.
Tyttö jos olisi tullut, olisin ollut ihan ihmeissäni.
tiesin, et poika tulee ja niin tulikin :)
POIKAolo,ja molemmat olivat poikia.Ultrassa en asiaa edes kysynyt.Kyseessä siis 2 eri raskautta,ei kaksoset.