Tänään on mun syntymäpäivä ja oon vaan itkenyt

Vierailija

Täytin 25v.

Itun syy on, että en ole vieläkään saanut opiskelupaikkaa enkä oikeastaan tiedä ees mitä haluaisin tehdä... Oon töissä ihan paskapaikassa, ja se nolottaa. (aina uudet tuttavuudet ensimmäisenä kysyy mitä opiskelet/missä oot töissä.)

Äiti ja isä soitti onnittelupuhelun, mutta poikaystävä ei ole muistanut mitenkään. Muutenkin suhde on huono, poikaystävä on pettänyt mua kerran ja se on alkanut vaivaamaan mua uudelleen. Pelkään erota, koska pelkään etten saa uutta poikaystäää (mulla on aika paljon kipeitä salaiuuksia, joiden takia mun on tosi vaikea uskoutua kenellekään, ja nykyinen tietää nää kaikki (mm viiltelyä, syömishäiriötä) niin pelkään ettei kukaan jaksa olla mun kanssa niin kauan kunnes saan kunnon luottamuksen)

Mun tekis mieli tehdä itsemurha jotta pääsisin kaikesa vaan pois. En näe tulevaisuutta itselläni.

Oon ihan toivoton luuseri.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hyvää syntymäpäivää kuitenkin <3

Et ole luuseri ja ehdit kyllä vielä saavuttaa elämässäsi asioita, jotka tuottavat sulle iloa. Anna itsellesi aikaa miettiä, mikä ala sua kiinnostaisi ja sen jälkeen mieti, miten pääsisit sinne opiskelemaan. Ts pitäisikö sinun korottaa jotain arvosanoja tms. 

Poikaystäväsi on tökerö ja ihan turhaan pelkäät, että et enää löytäisi ketään. 

t. Tänään 54 v

Vierailija

Lopeta itsemurhasta haaveilu, etsi uusi mies joka osaa arvostaa sinua ja katso työuraasi eteenpäin. Elämääsi paistaa aurinko vielä niin että tarvitset raybanit.

Vierailija

Hei, 

Hyvää syntymäpäivää! 

Et ole luuseri, vaikka siltä juuri tuntuisikin!! Olet näköjään selvinnyt kovistakin kokemuksista. 

Ei ole mitään syytä hävetä "paskaa" työpaikkaa. Ole ylpeä itsestäsi, että olet töissä. Olet vielä nuori, ehdit hyvin opiskella. Ei siis siitä huolta (Itse olen korkeasti koulutettu ja työtön:(:(  )

Jos olet kovin onneton suhteessasi, kannattaako sitä jatkaa? Vai pystytkö juttelemaan suhteen ongelmista poikaystäväsi kanssa? Omien kokemuksien mukaan huono parisuhde ei ainakaan fiiliksiä paranna.

Kaikkea hyvää!

Vierailija

Opiskella ehdit vielä hyvin. Itse aloitin ammattikoulun 20-vuotiaana, ja parin välivuoden jälkeen ammattikorkean 25-vuotiaana (meillä aloittavat olivat kaikki ikähaarukkaa 20-45v.). Moni ikäiseni on suorittanut korkeakoulun jo ajat sitten (olen nyt 27) mutta eipä tämä mikään kilpailu ole. Lähde tutkimaan eri oppilaitosten koulutustarjontaa ja lähde pikkuhiljaa miettimään, mikä herättäisi yhtään mielenkiintoa. Siitä se lähtee. Ja heivaa pettävä poikaystävä kuuseen, parempia on maailma pullollaan. Niin ja hyvää syntymäpäivää!

Vierailija

Hyvää syntymäpäivää!

Et ole luuseri. Sinulla on edes työ! Ole ylpeä siitä mitä teet. Kaikenlaisia työn tekijöitä tarvitaan. Arvosta itseäsi ja sitä mitä teet. Mieti mitä haluat saavuttaa ja lähde tekemään töitä niiden asioiden eteen. Muutama vuosi menee nopeasti ja olet jo varmasti saavuttanut osan toiveistasi. Jos mies on idiootti, ole rohkea ja lähde, vaikka yksin jääminen pelottaa. Et voi tietää mikä sinua odottaa jos et rohkeasti mene elämässäsi eteenpäin.

Vierailija

Olet tosi nuori vielä. Ehdit hyvin vielä opiskelemaan. Toiseksi sinulla on työtä ja se on tänä päivänä etuoikeus vaikkei lopullinen alasi olisikaan. Voit olla hyvin ylpeä ja onnellinen että sinulla on työtä.

Miesasiassakaan sun ei tarvitse kiirehtiä. Tulet kohtaamaan miehen, joka rakastaa sinua aidosti. Jokaiselle on se oikea.

Vierailija

Et oo luuseri. Kaikkien ei tarvii olla staroja ja miljonäärejä kaksvitosena. Joillain kestää vain kauemmin löytää oma juttu. Onko sulla töitä, ystäviä? Kun jäät miettimään, on sulla taatusti hyviä juttuja elmässäs, välittävät vanhemmat ja asunto on sekin jo jotain :) Uusi asenne ylle ja kohti valoisampaa tulevaisuutta!
Ja se, että pelkäät ettet löydä ketään toista on ihan turha pelko. Sen takia ei kannata olla huonossa suhteessa.
Hyvää syntymäpäivää <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et oo luuseri. Kaikkien ei tarvii olla staroja ja miljonäärejä kaksvitosena. Joillain kestää vain kauemmin löytää oma juttu. Onko sulla töitä, ystäviä? Kun jäät miettimään, on sulla taatusti hyviä juttuja elmässäs, välittävät vanhemmat ja asunto on sekin jo jotain :) Uusi asenne ylle ja kohti valoisampaa tulevaisuutta!
Ja se, että pelkäät ettet löydä ketään toista on ihan turha pelko. Sen takia ei kannata olla huonossa suhteessa.
Hyvää syntymäpäivää <3

Sori luin huonosti, sulla on siis töitä, hienoa! Ei kaikki oo kuule 25v unelmahommissa, vaan kyllä niitä surkeita juttuja saa tehdä joskus kauankin ennen kuin oma juttu löytyy.

Vierailija

Mikä on paska duunipaikka? Ilman koulutusta, mun mielestä, ei mikään.

Tsemppiä sulle, juttele jollekin, kunnolla.

Ja lopuksi, Hyvää syntymäpäivää!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat