Koukussa huonepeleihin, vinkatkaa lisää ja tulkaa mukaan pelaan.
Kommentit (136)
uusiin, suht helppoihin huonepeleihin. Ei ole siis mikään peli mulla kesken mihin neuvoja kaipaisin. Olis varmaan parempi mennä jo nukkuun... ;)
Mulla kestää tää vastaus ku nää sivut (tai kone) tökkii taas..
Ne on aika loogisia ne vastaukset ku jaksaa vaan miettiä mikä ei kuulu joukkoon..
Eli palapeli on tehtynä (värit oikeissa lokeroissa) mut en sit ei tapahdu mitään :( Palapelin keskellä on luku 26, mut se pallo ei käy siihen eikä alempaan skanneri kohtaankaan. Mitään ei tapahdu vaikkakuinka napsuttelen. HERMOT MENEE!!
Miten pääsen tästä eteenpäin???
se on musta ja siinä ei tapahdu mitään vaikka klikkailen kuinka.. mitä siin pitää tehdä? en voi aloittaa koko peliä
Eli sallitut siirrot on 3 suoraan+1 sivulle, tarkoitus on aina osua siihen vilkkuvaan neliöön, joka sitten lopuksi menee sinne ovi-aukkoon.
Mut auttakaa nyt joku ton patsas pelin kanssa, se on tehtynä mut en vaan pääse eteenpäin. Mikä se luku 26 siinä pelin keskellä on??
Miten pääsit pois tuolta missä on noita infrapuna portteja?
Olen saanut ne säde portit liikkumaan, ja pääsyt sinne viimeiselle ovelle, saanut sen koodin auki ja sen punaisen verhon häviämään.
Mut nyt on umpukuja. Se ovi on ja pysyy lukossa, mulla on vaan punainen security kortti enkä saa sitä sopimaan mihinkään.
Mitä multa on jääny huomaamatta, tuntuu et olen koettanut jo kaikkea???
joka löytyy kun se vihree seinä siirtyy. Siinä tietokoneella on niitten kerrosten kartta. Huonekaluja piti muistaakseni siirrellä et sai ne pihdit... En oo ihan varma.
Mut aarghh, miten pääsen siis eteenpäin sieltä alakerran ovesta, mul on se kortti mut ei muuta ja en keksi mitään mitä vois tehdä!
Miten ihmeessä pääsette tuolta ovesta ulos, jonka eessä oli se punainen sädeverho joka aukes sillä 1-2-3 koodihässäkällä??
En löydä mistään avainta siihen, tuskailen vaan ton punasen kortin kanssa ja kiertelen kerroksia ymmälläni :(
uskokaa tai älkää, mut pelaan tätä vieläkin!!! Mä oon biljardihuoneessa, en saa osumaa punaseen palloon, oon kokeilli kepin kaikki asennot jo!!! auttakaa! onko vielä monta huonetta jäljellä?? pitäskö luovuttaa?
peli jossa oot lukittuna johonkin huoneeseen mistä löytyy erilaisia esineitä ja sun täytyy keksiä kuinka niitä käytetään jotta loppujen lopuksi monen mutkan jälkeen pääset huoneesta ulos.