Kuvittelenko, että tää palsta on hiljentynyt tyystin?
Kommentit (39)
Ei kuki huumori enaa. Kuivaa kuin nakkileipa.
Seurakunnan ylöstempaus lähestyy. Oletko valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta poistuu tämäkin keskustelu: Ylilauta.
Pakkoko sitä ylilautaa on täällä mainostaa?
Ainoa järkevä vaihtoehto.
minäkin olin ennen uudistusta täällä 6-8 tuntia päivässä ja nyt vaan puoli tuntia
Ylilaudalla on oikein mukava ilmapiiri meidän /mamma/:ssa
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnan ylöstempaus lähestyy. Oletko valmis?
Ai tätä sillä ylöstempauksella tarkoitettiinkin.
Voihan Sopsy sentään, onneksi tajusin kääntyä ajoissa!
Vierailija kirjoitti:
Ei kuki huumori enaa. Kuivaa kuin nakkileipa.
Nakkileipä?! Nam nam. Saakos niitä myydä alle kuudella eurolla. Ikeassa ainakin myydään. Melko kuivia ovat.
Miksiköhän on hiljentynyt täällä? Onneksi on sentään hyvä uusi AV nykyään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keskustelkaa te halukkaat siellä, herranen aika sentään! Miksi sitä täällä on melkein joka ketjussa pakko tuputtaa?
On hiljasta ja sensuuri on aika pelottava ja vahva yllämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keskustelkaa te halukkaat siellä, herranen aika sentään! Miksi sitä täällä on melkein joka ketjussa pakko tuputtaa?
Siellä itseasiassa on paremmat jutut kun täällä nykyisin.
30: En ymmärrä minäkään.
Haluavatko nuo spämmääjät, että me muut tulemme JOKA IKISEEN heidän ketjuunsa kirjoittamaan 'Tulkaa toiselle palstalle'? Ehkä pitäisi tehdäkin niin. Toisaalta en aio alentua heidän tasolleen enkä ikinä aio käydä edes vilkaisemassa tuota paikkaa.
Hiljaista on 23 jälkeen. Suomi24:lle menin eilen.
Vierailija kirjoitti:
30: En ymmärrä minäkään.
Haluavatko nuo spämmääjät, että me muut tulemme JOKA IKISEEN heidän ketjuunsa kirjoittamaan 'Tulkaa toiselle palstalle'? Ehkä pitäisi tehdäkin niin. Toisaalta en aio alentua heidän tasolleen enkä ikinä aio käydä edes vilkaisemassa tuota paikkaa.
Olin itse samaa mieltä vielä hetki sitten. Porukka mainostaa yliksen mammaa aiheesta. Keskustelu on aidosti vapaata, ylläpito vastailee ja ottaa toiveet huomioon, keskustelut ovat pääosin hyviä. Ei ole pakko käydä lukemassa mitään kakkakeskusteluja muualla ylilaudalla.
SEn verran minunkin tultava tähän naruun kirjoittamaan, että muutamankin kakka-peräfantasiakommentin pyysin poistoon täältä tänään. Yöllä tulleita.
Että on niitä täälläkin puolella ihan vaivaksi asti :(
Laudalle menin 12.10 ja siellä on mammapuolella pysynyt aika hyvin kurissa ne törkeydet...hommahan kehittyy just parhaillaan, emme tiedä mihin päädytään.
Tällä hetkellä on pientä pirinää ilmassa ja uteliaisuutta mammoihin päin. Toivotetaan mammat oikein tervetulleiksi ja se lämmittää.
Niin. Siellä on lämminhenkinen tunnelma.
Ja Sopsy. 😚
Etusivun aloitusaiheet ovat olleet uudistuksen jälkeen tylsiä ja monet samat aiheet seisovat etusivulla seuraavana päivän. Äh, kun on tylsää.
Mä en ymmärrä mistä hitosta te haluatte keskustella. Mä teen täällä pahimmillaan päivittäin aloituksia ja kommentoin muihin ketjuihin, ikinä ei ole poistettu niitä. Faktahan se on että rasisteille löytyy ihan omat keskustelupalstat ja te voitte mennä sinne. Tai ylilaudalle. Mitä kuvittelette että tapahtuu kun uhkaatte menevänne ylilaudalle? Ketään ei kiinnosta, tervemenoa. Mun mielestä palsta ei ole ollut pitkään aikaan näin viihdyttävä, jossain vaiheessa lähdin itse kokonaan kun pelkkiä asiattomia aloituksia. Eikö voida tehdä aselepo ja todeta että kaikki "sananvapautta" vaativat poistuvat ylilaudalle ja loput jäävät tänne. Lopetetaan tää marmatus kokonaan.
Et kuvittele.Ennen ihan asialliseen kysymykseen sai vastauksen viidessä minuutissa, koska aina joku tiesi. Tai ainakin vähintään kymmenen vastausehdotusta, jotka auttoivat eteenpäin. Nyt ei vastauksia saa. Samat aloitukset ovat etusivulla aikaisempaa pitempää ja meno on pysähtynyttä.
Harmi, koska minulla ei ole ystäviä ja täältä aina aikaisemmin löytyi keskusteluseuraa.
Ei vielä vaan nyt: maahanmuutto