Kuvittelenko, että tää palsta on hiljentynyt tyystin?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Eipä huvita enää tulla. Aiemmin kävin joka päivä monta kertaa. Nyt ollut päiviä välejä että en ole käynyt kertaakaan. Jos tulee niin eipä innosta lukemaan saati kirjoittamaan.

Vierailija

Eihän tässä paikassa ole enää mitään järkeä... Kerran sanot sanan "vittu" tms. niin johan poistuu keskustelut jne. Aihe vapaa keskustelupalsta muuttui keskustelupalstaksi, missä ei voi enää keskustella. Onko ihmekään, että jengi ei enää täällä viihdy? Tää touhu meni ihan kusiseks ylläpidon takia. Ylläpito tappoi tän palstan.

Vierailija

Kuvittelet. Hyvin mä ainakin oon nyt täällä saanut kolme sairauslomapäivää vietettyä. Ei ole kertaakaan tuntunut kuolleelta tai tyhjältä vaan keskusteluja on ollut enemmän kuin olen viitsinyt osallistua. Vasta klo 23 jälkeen hiljenee.

Vierailija

Jep. En mäkään jaksa enää olla palstalla, missä ei voi keskustella. Sekö on tarkoitus tällä mestalla? Sama, että viedään lapset Linnanmäelle, mutta ei päästetä niitä mihinkään laitteisiin, eikä muutakaan kivaa anneta tehdä. Tää oli tässä. Kiitos ja kumarrus. Adios...

Vierailija

En tiedä, mutta itse panin saman merkille äsken että aika hitaasti liikkuivat aloitukset etusivulla - yleensä vilahtavat minuutissa ohitse. Syitä voi sitten olla monia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat