Luulen että Miia on eronnut boyfriendistään.

Vierailija

Okv siis. Mitä mieltä?

Kommentit (12)

Vierailija

No kuka normaali ihminen jaksaisi jatkuvaa sähellystä ja tavaroiden vaihtamista jne..Lähdet töihin ja töistä tullessa on puolet asunnon kalusteista vaihtuneet ja tämä kun taitaa olla liki viikotaista että joku "katoaa" ja uusi on tilalla. Eihän tuo tuollainen ole tervettä.

Vierailija

Mäkin luulen, että on. En ole blogin vakioseuraaja, köyn joskus vain kurkkimassa, mutta on pistänyt silmään kuitenkin, että miestä ei ole mainittu ja vaatteet ovat kadonneet. Lisäksi uusimmassa postauksessa ei ollut sitä vaihtoehtoa, että mies ottaisi kuvat.

-

Toivottavasti käsittelette aihetta asiallisesti. Miiakin on ihan oikea lihaa ja verta oleva ihminen, ja hän ansaitsee tulla kohdelluksi kunnioittavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mäkin luulen, että on. En ole blogin vakioseuraaja, köyn joskus vain kurkkimassa, mutta on pistänyt silmään kuitenkin, että miestä ei ole mainittu ja vaatteet ovat kadonneet. Lisäksi uusimmassa postauksessa ei ollut sitä vaihtoehtoa, että mies ottaisi kuvat.

-

Toivottavasti käsittelette aihetta asiallisesti. Miiakin on ihan oikea lihaa ja verta oleva ihminen, ja hän ansaitsee tulla kohdelluksi kunnioittavasti.

Minulla ei ole ainakaan aikomusta olla epäkunnioittava. Olen bain utelias ihminen, hävettää vähän kyllä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Minulla ei ole ainakaan aikomusta olla epäkunnioittava. Olen bain utelias ihminen, hävettää vähän kyllä. Ap

Niin muakin hävettää. Mutta kun tällainen ei-vakioseuraaja, joka ei edes lue niitä postausten tekstejä tai kommentteja, kiinnittää huomiota asiaan, on pakko sanoa, että se miehen poissaolo on hieman... silmiinpistävää. Toistaalta, en sitten tuoda, josko Miia puhuukin miesystävästään kommenteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, taitaakin olla raskaana! Lukekaa uusin postaus ja kommentit. Raskaus vai ero?

veikkaan että kihlat

No varmaan kihlatkin jos vauva mutta oisko pelkkä kihlaus saanu sen pään noin sekasin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi esittelisi kuvassa sormustaan, jos olisi eronnut? Valoja päälle nyt. Itse veikkaan muuttoa.

Älä tee tästä ketjusta negatiivista. En huomannut aluksi sormusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat