Paras huulirasva?

Vierailija

Jotain edullista, mutta toimivaa. Labellot ja muut on yhtä tyhjän kanssa, vaseliinia saa lisäillä koko ajan (kuivattaa), Hurraw rohdutti huulet... :(

Kommentit (13)

Vierailija

Se punainen Bepanthen. Tuubi on vaan huono kun tuppaa taipuilemaan/rutistumaan laukussa. Sit siihen tulee reikä, josta rasvat pursuaa ulos. Tosi riittoisaa kuitenkin. Tätä en vaihda mihinkään :)

Vierailija

Mehiläisvahaa ja muita luonnon aineita siinä pitää olla, kaikki petrokemian jätteitä käyttävä labellot ja muut markettirasvat kannattaa unohtaa tyystin!

Vierailija

Bepanthen. Kuten joku sanoi niin tuubi hajoaa laukussa joten sitä kannattaa pursottaa vaikkapa matkalle mukaan otettavaksi tarkoitettuun pikkupurkkiin. 

Toinen hyvä rasva on Blistex Moisture Melt, mutta en ole löytänyt sitä Suomesta :/

Vierailija

Paras huulirasva on olla laittamatta mitään rasvaa. Jos kerran laitat rasvaa, siinä on jo kierre valmis. Kyllä ne rohtumiset itse ohi menevät kunhan lopetat huulien nuoleskelun tai kunhan flunssa menee ohi tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii ainoastaan sininen lobello.

Vaikeaa kuvitella, että on olemassa ihmisiä joille tää toimii :D Oma kokemus on että huulet kuivuu kahta kauheammin tätä käyttäessä.

Vierailija

Hurraw Moonbalm. "Rasvaisempi" kuin normit ja on tarkoitettu lähinnä yökäyttöön, mä käytän vuorokauden ympäri ja en oo parempaa löytänyt.

Vierailija

Bebanten myydään nykyään muovituubissa eli ei taitu tai vuoda! Ainakin itse ostin syyskuun alussa Yliopiston Apteekista sellaisen. Itse aiheeseen: pidän Carmex-huulirasvasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat