Juoko joku alkoholia lasten kotona ollessa?

Vierailija

Ja kuinka usein/paljon juot?

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Joo. Ois aika rajua heittää lapset kotoa pois sen takia! Juon saunaolutta ja perjantai-iltaisin viiniä muutaman lasillisen. Viinin ja oluen käyttö on ihan normaalia arkea, ei liity ryyppäämiseen ja rälläämiseen.

Vierailija

Tottakai, ei se mikään tabu ole.1-2 saunaolutta ja lapsen mentyä nukkumaan ehkä toiset.

Ruuan kanssa lasi-kaksi viiniä ja lapsen nukkuessa pullon tyhjennys (miehen kanssa puoliksi).

eli ei joka päivä, mutta useinkin joka viikko. Lapsi saa sitten niinä kertoina limpparia.

Vierailija

Juon. Todella harvoin kylläkin. noin 1-2 kertaa vuodessa ja silloinkin sen 1-2 pulloa olutta/siideriä, tai vaihtoehtoisesti lasillisen viiniä.

Vierailija

Jep, muutama lasi (puolison kanssa menee noin 1 pullo viikossa) viiniä viikossa. Joskus joku saunasiideri, tosin nyt ei ole kyllä saunottukkaan varmaan kuukauteen. Väkeviä en käytännössä koskaan, joskus jos on vieraita saatan ottaa gin tonicin (tuollaisia vieraita käy max 1x vuodessa). Hyvin tuo 13v tuntuu tuon kestävän, ei ole vielä ainakaan joutunut huostaanotetuksi.

Vierailija

Alkoholi ei ole meillä ongelma. En näe mitään syytä miksi lapsen ollessa kotona emme voisi ottaa alkoholia. Humalassa emme kuitenkaan ole. No joskus pari kertaa vuodessa juhlissa otamme enemmän, jolloin olemme humalassa, mutta emme örvellä emmekä ole muutenkaan ongelmallisia humalassa, joten lapsi ei asiasta kärsi.

Vierailija

Perjantaina juon saunalonkeron, ehkä kaksikin jos oikein janottaa. Lauantaina saatamme ottaa mieheni kanssa lasillisen tai pari viiniä jos olen sitä ostanut, välillä menee viikkoja ilmankin. Lapset 9-14 vuotiaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina juon saunalonkeron, ehkä kaksikin jos oikein janottaa. Lauantaina saatamme ottaa mieheni kanssa lasillisen tai pari viiniä jos olen sitä ostanut, välillä menee viikkoja ilmankin. Lapset 9-14 vuotiaita.

Mitä lonkeroa yleensä juot?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Alkon lonkeroa tai sitten Lidlistä ostan. Mitä sitten? :)

Ensimmäisen kerran lainaaminen onnistui mobiililla uudistuksen jälkeen, hienoa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Alkon lonkeroa tai sitten Lidlistä ostan. Mitä sitten? :)

Ensimmäisen kerran lainaaminen onnistui mobiililla uudistuksen jälkeen, hienoa!

Kiinnosti vain tietää :)

Vierailija

Vauva on nyt kaksi kuukautta vanha, ja viikonloppuna join ensimmäisen alkoholiannoksen 11 kuukauteen. Mitään dramaattista ei siis tapahtunut kun siinä sohvalla avomieheni kanssa istuessani (ja vauvan nukkuessa sängyssään) sen yhden siideripullon nautiskelin.

Saatan siis juoda toistekin.

Vierailija

Kyllä otetaan, mutta kovassa kännissä ei olla lasten hereillä ollessa. Isäntä juo muutaman kerran viikossa viinapullollisen lasten mentyä nukkumaan. Itse lipittelen olutta tietokoneella ollessani. Lapset on 5 ja 8 eikä ole mitään valittaneet.

Vierailija

Join sunnuntaina illalla lasin viiniä sohvalla. Mies joi kaksi. Ja lapset leikki siinä jaloissa.

00000000

•.     •

-----

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat