Pitäisittekö häpykarvat luomuna jos miehenne haluaisi?

Vierailija

Siis täysin sheivaamatta pl. bikiniraja. Jos miehenne kiihoittuisi parhaiten luomusta?

Entä kainalokarvat, jättäisitkö niitä ajamatta?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Eroan aina miehestä, jolla on jotain ehdotuksia koskien minun karvoitustani. Jos haluaisin tietää miehen mielipiteen pimppikarvoista, kysyisin sitä. Jos ei kysytä, ollaan hiljaa toisten kehoon liittyvistä triviaaleista seikoista.

Vierailija

Mulla on aina ollut luomu. 

Kainalokarvoja mulla on tosi vähän. Ajelen nekin vain kesäisin, jos niissä nyt yleensä jotain ajeltaavaa on. 

Vierailija

En. Kainalot on AINA oltava karvattomat. Pimppikarvoja en suostu huulilla pitämään, kummulla voi olla natural, mielellään kyllä kaikki pois.....

Vierailija

Sikäli olen onnellisessa asemassa, että tykätään mieheni kanssa molemmat luonnontilasta. Mulla on tosin sen verran kitukasvuinen pöheikkö, ettei edes bikinirajaa tarvitse sheivata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eroan aina miehestä, jolla on jotain ehdotuksia koskien minun karvoitustani. Jos haluaisin tietää miehen mielipiteen pimppikarvoista, kysyisin sitä. Jos ei kysytä, ollaan hiljaa toisten kehoon liittyvistä triviaaleista seikoista.

Heh, kunnon femakko iskee.

Eli jos nainen toivoo mieheltä tietynlaista partaa tai vaikka karvattomia kasseja niin ei muutakuin vaihtoo nainen?

Vierailija

Jos tässä luomu tarkoittaa sitä ettei koskaan ikinä sheivaa tai edes siisti niin en missään nimessä. Toisaalta posliinit ja kaiken maailman kiitoradat on ihan yhtä kamalan näkösiä että en mä sellaseenkaan suostuisi :D

musta yksinkertaisesti tuntuu ällöttävältä jos on pitkään siistimättä. Bikinirajan pidän ehdottoman siistinä, samoin kainalot. En anna karvojen rehottaa vaan lyhennän ja siistin höylällä kerran viikossa tai parissa. Mulla tosin on erittäin vähäinen karvan kasvu vaikka ihan aikuinen olenkin :p sääriäkään ei olisi pakko ajella koskaan kun oikeasti mun säärikarvat on semmosia hatusia vaan, vaaleita kaiken lisäksi. Sama juttu muuallakin, karvoitus on hyyvin hyvin vähäistä ja hitaasti kasvavaa- ja hyvin hentoa. Tulee siunaantunut olo kun kylpylöissä näkee napaan ja sisäreisiin asti yltäviä mustia pehkoja :Dd 

Vierailija

Ja lisäksi länsimaiden hygieniatason vuoksi on hygienian kannalta se ja sama onko niitä pillukarvoja vai ei. Näin on tutkittu ja on jopa huomattu että karvattomuustrendi on aiheuttanut romahduksen satiaisten yleisyydessä. Oikeasti, hyvällä hygienialla niitä karvoja ei tarvitse mihinkään. Ei enää nykypäivänä täällä länsimaissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat