Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilkkasi ostamaani lahjaa kaveriporukassaan...

Vierailija
14.10.2015 |

ei tiennyt että kuulin. Olimme mökillämme ja kutsuimme miehen kolme kaveria ja minun kolme kaveria. Me naiset kävimme ensin saunomassa ja menimme sitten ylämökille järjestämään tarjoilua illaksi.

Huomasin että olin unohtanut rannekelloni jonnekin, ilmeisestikin saunan eteistilaan. Kuuntelin ovelta että kaikki olivat saunatiloissa eikä pukuhuoneessa.

Olin ostanut miehelle syntymäpäivälahjaksi erään tv-sarjan tuotantokauden koska hän itse sitä toivoi. Sitten kuitenkin sanoi "Nyt kun olis se *Jaanan ostama dvd mukana niin saatais hyvää matskua saunan pesään" ja nauroivat.

En tajua. Mies lähti sieltä aiemmin kavereidensa kanssa baariin, emmekä siinä jutelleet illan aikana ja minä jäin siivoilemaan jälkiä. Nyt asia kummittelee mielessäni vieläkin.

Jotain teorioita? :( En haluaisi aiheuttaa turhaa riitaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin, niinku 14 , mut oonki vaikee ihminen. Ja nauttisin vielä kaiken lisäks tilanteesta!!!

Vierailija
22/40 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuikkaa sinne tuleen, jos ei kerran kelpaa! Ei ne nyt niin korvaamattomia ole, että se olisi jotenkin liian extremeä. Näin itse ainakin tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi että:"Sitä vaan otti se nainen päähän, päästeli höyryjä. En kyllä itse haluaisi naisestani puhua tolla tavalla, kiittämättömästi." Ap, miehesi on idiootti.

Vierailija
24/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan halusi kavereille esittää olevansa mies. 

25/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen teoriani on se että miehesi takuulla tunnistaa tämän jos lukee palstaa.

26/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi kun perheen kesken, olisihan voinut sanoa mitä oikeasti tahtoi lahjaksi.  Lahjasta ei voi sanoa että on pettymys, toisen lahjalla on enemmän merkitystä silti vaikka rahallisesti vähemmän arvokas.

No ehkä se oli se mitä oikeasti halusi lahjaksi, mutta kavereille piti esittää muuta.

27/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa mitään dvd:nä, kun on blu-ray?

Ei elokuva muutu yhtään paremmaksi vaikka media oli dvd:n sijaan bluray.

Vierailija
28/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myisin paketin jollekin. Jos mies kyselee joskus niin voit vaan todeta että taisi mennä vahingossa saunan pesään.

Vierailija
29/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV - MAMMA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sulla on aika aataminaikainen telkkari.

Vierailija
30/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV - MAMMA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sulla on aika aataminaikainen telkkari.

Eri telkkareilla saa parempia tarinoita? Wau.

blue-ray on perseestä.

Vierailija
31/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kysy nyt ekaksi ihan suoraan että tuliko vahingossa ostettua väärän kauden dvd, voihan olla kyse että ukkos on tehny virheen tässä ,ja onkin jo nähnyt tuon kyseisen kauden, mutta oisikin halunnut vaihtaa sen toiseen kauteen, muttei kehtaa sanoa enää sulle.

Oletko huomannut muitakin tällaisia kommentteja itsestäsi? Elääkö hän kaksoiselämää kavereittesi ja sinun edessä?

Oisin kyllä aika järkyttyny tosta jos ei mitään selitystä anna, vaan valehtelee edelleen että oli hyvä lahja! Kysy tykkäsikö lahjastasi, ja ehdota että katsotaan nyt sitä ,ja mitä hän sanoo?

Jos ei mitään selitystä löydy, niin vaihtaisin miestä, jos et ole alttarille ehtinyt, oska hän voi olla patologinen paskanpuhuja, ja se tulee olenmaan aina tollasta!!

Vierailija
32/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis ihan se kausi minkä toivoi. Meillä ei ole blu ray-soitinta niin ehkä olisi ollut hivenen typerää ostaa bluray-levy :)

Kysäisin ohimennen että onko katsonut niitä jaksoja ja sanoi että juu pari katsonut. Kysyi etttä no oliko niin paskoja että pitäisi heittää koko levy dvd saunan pesään. Selvensin etten ollut siellä kyttäämässä/salakuuntelemassa tarkoituksella vaan kelloani hakemassa.

Mies meni noloksi ja pyysi anteeksi. Sanoi että kaverinsa olivat juuri irvailleet että hän katsoo "akkojen sarjaa" Rauha maassa siis :)

Ap

Vierailija
33/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennys, eli *kysyin että oliko niin paskoja

Ap

Vierailija
34/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV - MAMMA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi kun perheen kesken, olisihan voinut sanoa mitä oikeasti tahtoi lahjaksi.  Lahjasta ei voi sanoa että on pettymys, toisen lahjalla on enemmän merkitystä silti vaikka rahallisesti vähemmän arvokas.

No ehkä se oli se mitä oikeasti halusi lahjaksi, mutta kavereille piti esittää muuta.

Mutta miksi? En voi käsittää.

M38

Vierailija
35/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se alunperinkään kertoi kavereilleen mitä sä olit antanut lahjaksi?

Vierailija
36/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkypsä ajattelematon mies. Heikon vaikutelman ei anna se, että tykkää Lostista, vaan se, ettei uskalla myöntää omia harmittomia mieltymyksiään ja olla eri mieltä kavereiden kanssa. Toisekseen kaveritkin saattoivat naureskella mutta samalla miettiä, että jos tyyppi puhuu tyttöystävästään noin selän takana, mitä se sanoo poissaollessani minusta.

Vierailija
37/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sarja se sitten on? Mainosten perusteella en ole pitänyt tyttöjen sarjana mutta en ole jaksanut katsoakaan.

Vierailija
38/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas ap, uskotko? Ne mitään irvailleet, mies vaan on kaksinaamainen paska eikä arvosta sinua. Halusi esittää kavereilleen sinun kustannuksella. Ja sinä tietty uskot nyt joka sanan. Itse ainakin olisin tuikannut tuleen ne dvd:t.
Kerran mieheni paasasi keittiössä kavereilleen, miten olin ostanut paskoja kahvipapuja. On siis tosi tarkka niistä ja minä jos ostan niitä,niin ostan ihan peruskaupoista tai Lidlistä. Mies ostaa aina vaan stockalta tai jostain kahvikaupasta. Ei tiennyt että kuulin, joten menin kylmän rauhallisesti keittiöön ja heitin koko paketin roskiin ja lähdin viemään roskat ulos. Jäi herroilta kahvit juomatta ja mies yritti jotain änkyttää että ei ne nyt niin paskoja ole.
Jos ei minun ostamat kelpaa (en tuhlaa yhteen papupussiin 15-20 euroa toisin kuin mies) niin olkoon juomatta.

Vierailija
39/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjestas ap, uskotko? Ne mitään irvailleet, mies vaan on kaksinaamainen paska eikä arvosta sinua. Halusi esittää kavereilleen sinun kustannuksella. Ja sinä tietty uskot nyt joka sanan. Itse ainakin olisin tuikannut tuleen ne dvd:t.

Kerran mieheni paasasi keittiössä kavereilleen, miten olin ostanut paskoja kahvipapuja. On siis tosi tarkka niistä ja minä jos ostan niitä,niin ostan ihan peruskaupoista tai Lidlistä. Mies ostaa aina vaan stockalta tai jostain kahvikaupasta. Ei tiennyt että kuulin, joten menin kylmän rauhallisesti keittiöön ja heitin koko paketin roskiin ja lähdin viemään roskat ulos. Jäi herroilta kahvit juomatta ja mies yritti jotain änkyttää että ei ne nyt niin paskoja ole.

Jos ei minun ostamat kelpaa (en tuhlaa yhteen papupussiin 15-20 euroa toisin kuin mies) niin olkoon juomatta.

Juuri näin pitää toimia! Vähän kunnioitusta leidit

Vierailija
40/40 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilytä miehen ostama purkki ja täytä se aina Lidlin pavuilla. Mies ei huomaa eroa.