Miesystävä olisi saanut töitä, muttei halua muuttaa

Vierailija

"mihinkään tuppukylään" Helsingistä. Sanoin ettei se Tampere nyt niin hirveästi Helsingistä eroa mutta sanoi minulle että älä jauha paskaa ja että vain juntit asuvat siellä.

Eikä ole kyse mistään huonopalkkaisesta työstä. Nyt vitu**aa koska olen elättänyt meitä viimeiset 6kk kun hän jäi työttömäksi.

Oma ego on siis tärkeämpi kuin toimeentulomme. En jaksa...

Kommentit (10)

Vierailija

Välä mussuta. Mä oon kolmen lapsen yh, työtön. Hyvin pärjätään. Osta vähemmän niitä meikkejä ym. Et taida kauheesti miestäsi rakastaa

ihminen

Lakkaa elättämästä, sillä ei hän ole sinun miehesi vaan miesystävä. Laita kadulle, niin työ alkaa maittaa tai etsii uuden elättäjän. Niin kauan kun elätät ei ole tarvetta lähteä työhön.

Vierailija

Ymmärrän, että joskus muutto työn perässä voi olla erittäin hankalaa. Esim. me joutuisimme repimään 3 eri-ikäistä lasta pois tutuista koulu-tarha-harrastuspiireistään ja tukiverkostot jäisivät kotipaikkakunnalle. MUTTA: pakkotilanteessa niin vain mekin nostaisimme kytkintä, jos ei muuten töitä löydy. Jos teidän tapaukseen ei liity edes perhetilanteen aiheuttamia hankaluuksia, niin on kyllä erittäin vaikea  ymmärtää miehen kantaa. Jos yrität vielä kerran nostaa asian pöydälle, kai mies nyt tajuaa sentään oman parhaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität vielä kerran nostaa asian pöydälle, kai mies nyt tajuaa sentään oman parhaansa.

Oman parhaansa, siis toisin sanoen alistua naisen käskystä naisen rahantekovälineeksi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat