Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestääkö monen miehet yli 2min (yhdyntä)?

Vierailija

Eli kestääkö vai ei? Miten harjoitella kestoa ja onko edes mahdollista. Meillä mies sanoo, että ekat työnnöt on pahimpia kun tuntuu niin hyvältä että lähtee liikkeelle saman tien :( ja sitten loppua kohti voi jopa lerpahtua jos ei heti lennätä. Kurja tilanne.

Kommentit (15)

Vierailija

Todellakin kestää kauemmin. Kannattaa harjoitella niin, että pitää taukoa aina kun meinaa olla liian herkässä.

Vierailija

Ei juur kestä. Tuntuu kuulemma niin hyvältä.

Koskaan en ole pihdannut, ettei ole kiinni siitä, ettei sen takia saisi tarpeeksi usein. Itselle kelpaisi useamminkin, mutta on kiireitä.

Vierailija

Koskaan ei ole kestänyt alle kahta minuuttia, voisi toki tulla tuossa ajassa mutta ajattelee minun nautintoa (luonnollisesti tämä, koska pystyy siihen. En syyllistäisi jos ei pystyisi pidättelemään).
Normikesto 10-20 minuuttia. Riippuen kaikesta. Enkat varmaan tunti johon sisältyi niin monen moista settiä ja koko ajan ei ollut yhdyntäkeskeistä.
Netistä löytyy varmasti hyviä neuvoja kestoon yhdynnässä, parasta on jos voitte yhdessä avoimesti ja pitkäjänteisesti koettaa näitä neuvoja.

Vierailija

Tykkään pikapanoista, joten ei olisi ongelma. Mies tulee yleensä 2-15 minuutissa. Laita miehes purkaa

aan tarpeensa ensin käsin ja sitten hetken päästä kokeilkaa yhdyntää

Vierailija

Mun mielestä normaali ja nautinnollinen on 10-30 min. Harjoittelun tulosta, mies saisi kiimoissaan lauettua vaikka heti mutta tietää mistä minä tykkään.  

Tuossa ajassa ehtii nautiskelemaan useammassa asennossa. Tuohon sitten tietty kunnon esileikki mukaan.... Pikapanot sitten erikseen mutta niistä en itse juurikaan pidä, aistikas rakastelu on mun juttu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teistä normaali yhdynnän kesto?

10-20min....vähän riippuen onko aamulla kiire töihin vai illalla aikaa pidemmän mukaan.

Kyllähän joskus käy vahinko ja jää pariin minuuttiin, mutta siten voi hetken hengähtää ja jatkaa siitä mihin jäätiin.

Kondomin käyttö saattaa heikentää tuntoa sen verran että mies kestää pidempään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Briteissä taisi olla 2-3 min. tuo keskimääräinen kesto. Näin sanoi nolojen vartaloiden lääkäri.

Jos usea kuitenkin pyrkii pidempään... niin täytyy olla aika monta alle minsan sessiota että keskiarvo on noin alhainen. 2 minuuttia on sellanen pukukoppi-/vessapano yleisellä paikalla.

Vierailija

Meillä kestää 5-15 minuuttia keskimäärin. Joskus pidempäänkin jos mies innostuu kokeilemaan jotain uusia asentoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu 15 miehen kanssa elämäni aikana ja kaikki on jaksaneet kauemmin kuin 2 min...

Eihän tässä yhteisaikaa kysytty!?

m40v

Kyllä normi setti on tuo 2min löysästä löysään ja välissä on käteltykin.
Mulla tulee tosi herkästi, muijan vittukin on niin tiukka ja muutama eka varovainen työntö pohjia myöten saa lastin liikkeelle.
Siitä on se hyvä puoli että huoraakaan ei tarvitse kuin 15min.
Mutta kukaan ei ole saanut imemällä tai käsipelillä laukeamaan, kiimainen alaston nainen tuntuu vaan niin järjettömän kiihottavalta ja hyvältä kun pehmeetä kuumaa vartaloa vasten painautuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat