Kaveri yrittää/iskee kaikkia tyttöystäviäni koska on huonoitsetuntoinen

Vierailija

Paras kaverini toistuvasti tunkee väliin minun seurustelusuhteisiin. Itsellään ei suhteet kestä kauaa kun tulee jätetyksi. Kaverilla on tosi huono itsetunto ja on kateellinen minulle, haluaisi olla kuin minä. Olen yrittänyt kestää ja antaa anteeksi mutta tämä käy väsyttäväksi. Meillä on hauskaa kun ollaan kumpikin sinkkuja mutta aina kun löydän tyttöystävän kilpailu alkaa. Olen nyt (ehkä) oikeasti rakastunut ja en haluaisi kaverini tietävän tästä naisesta mitään. Se on käytännössä mahdotonta koska meillä on laaja kaveripiiri ja joku näkee/lavertelee varmasti. Välejä en katkaise. Miten pidän kaverin erossa naisesta? Tai miten saan sen päähän taottua että minun on minun, näpit (ja muut ulokkeet!) irti...

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Millä tavoin tämä väliin tunkeminen ilmenee, kerro joku käytännön esimerkki? Ja onko hän joskus onnistunut saamaan sinun tyttöystäväsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan vähän ylimielinen nyt. "haluaisi olla kuin minä"

On itse sanonut niin. Mitä ihmettelenkin, kun minä taas haluaisin olla niin kuin se.. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin tämä väliin tunkeminen ilmenee, kerro joku käytännön esimerkki? Ja onko hän joskus onnistunut saamaan sinun tyttöystäväsi?

On onnistunut saamaan sänkyyn :( Yhden kanssa alkoi seurustelun kun itse olin armeijassa.

Vierailija

Tätä mä muuten oon koittanut teille naisille terottaa että ei niitä välejä kavereihin niin helposti kannata katkasta - esim itse hyväksyisin tämänkin kaltaisen kuvion - chicks before dicks!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On onnistunut saamaan sänkyyn :( Yhden kanssa alkoi seurustelun kun itse olin armeijassa.

Ja olet vielä tällaisen ihmisen kaveri?!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet vielä tällaisen ihmisen kaveri?!!

Olen koska haluan olla. En itsekään mikään pulmunen ole kuitenkaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta puhuneet?!

Katuu ja lupaa ettei enää tee niin. Sanoo että haluaa olla ''yhtä hyvä kuin minä''.. Eli naisten jotka kiinnostuu minusta on kiinnostuttava myös hänestä että tuntee olonsa hyväksi. Mitä en tajua koska on itsekin ok näköinen ja hauskat jutut yms.

Vierailija

Yksinkertainen ratkaisu: Kerro sille uudelle tyttöystävällesi suoraan, minkälainen tuo kaverisi on. Sano, että on yrittää todennäköisesti iskeä, niinkuin on tehnyt joka kerta kaikille muillekin. Ei pitäisi sen jälkeen olla enää pelkoa, että tyttöystäväsi kiinnostuu hänestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen ratkaisu: Kerro sille uudelle tyttöystävällesi suoraan, minkälainen tuo kaverisi on. Sano, että on yrittää todennäköisesti iskeä, niinkuin on tehnyt joka kerta kaikille muillekin. Ei pitäisi sen jälkeen olla enää pelkoa, että tyttöystäväsi kiinnostuu hänestä.

Näin varmaan pitää tehdä. Vähän nololta tuntuu mutta ei kai muu auta. Mietin vaan, jos nainen ihmettelee (niin kuin tekin!) miksi en laita välejä poikki. Se vaan ei ole vaihtoehto.

Vierailija

Ei hänellä ole huono itsetunto. Jos olisi, ei kuvittelisi kelpaavansa sun tyttöystäville. 

Jotain muuta sillä on, mutta ei huono itsetunto.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat