Mehiläisen hammashoito ?
Onko hyvää? Kävin just äsken hammaslääkärillä, mutta en tajunnu siellä kysellä etuhampaan kulumasta ja ehkä kulmahampaan tulevasta kiillevauriosta ja en nyt kehtaa enää uutta aikaa varata. Ei se kyllä mitään niistä sanonut. Ajattelin nyt sitten käydä yksityisellä kysyy nämä ja samalla valkasta vähä hampaita. Oon aina ollu kunnallisella niin ei noista yksityisistä oo kauheesti kokemusta, joten mehiläinen onko ok?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Hakaniemen toimipiste on hyvä, mutta hintakin sen mukainen.
Tämän allekirjoitan, varsinkin eräs tietty lekuri Hakaniemessä on maailman ihanin, mutta halpaa huvia ei ole.
Oulussa käyn ja vain Mehiläisessä. Löysin vuosia sitten maailman parhaan hammaslääkärin ja kun hän siirtyi Mehiläisen palvelukseen, sinne siirryin minäkin asiakkaaksi :)
Bzzzzzzzzzzzzzzzautsbzzzzzzzzzzzzoutsbzzzzzzzzzzzzzzz
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisten hampaita ei hoideta säännöllisesti ennen kahta ikävuotta, jolloin on ensimmäinen kunnallinen pakollinen hammashoito. Toista se on ampiaisilla, joille asennetaan jo pakolliset puruhammasraudat heti ensimmäisten hampaiden ilmaannuttua. Muiden hyönteisten hammashoito on ulkoistettu sote-uudistuksen myötä.
Paarmoilla on parhaiten hoidettu purukalusto.
Hoidetaanko siellä yhtä hyvin myös kunnallisessa valinnanvapauskokeilussa mukana olevat? Vai saavatko huonompaa palvelua?
Kokemuksia Tampereen Finlaysonin Mehiläisestä? Ketä hammaslääkäriä suosittelisitte/ette suosittelisi?
Rahastusta. Turussa keskustan Mehiläisessä niin sanotusti tunnettu kirurgi poisti hampaan, kesto 3 sekuntia plus puudute 2 minuuttia. Laskussa leikkauksellinen poisto ja hinta 450 euroa lähes. Sikamaista!!!!
Ei kai mehiläisillä ole hampaita edes.
Ihanaa, että kerrot meille mehiläisen hammashoidosta. Olen kuullut mehiläiskansan ahdingosta aiemminkin, onko totta, että teillä menee huonosti?
Hyvaa oli munustakin, en moista mitä dilasin, kalja kuutenkin jumaa, sen aina jumaan.
Mehiläisillä on luontaisesti suojaus hampaissa niin, ettei sokeri aiheuta kariesta, toisin kuin ihmisillä, joiden täytyy harjata hampaat vähintään kahdesti päivässä ja vähintää jokatoinen päivä langotus tai välien puhdistus.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että mehiläisillä on hampaat.
Hyvin haastavaa mikrokirurgiaa on mehiläisten hammashoito :-D
Mitä sie laps rukka houraat? Ei mehiläisellä ole hampaita eikä sammakolla kaulaa.
Jos kunnalliselta puolelta joku lähettää mehiläiseen, saa pari käyntiä ja heitetään ulos. En tiedä miten ne jotka itse maksavat, ilmeisesti hoito jatkuu.
itse käyn heillä ja hyvää hoitoa saa. niin suuhygienistillä kuin hammaslääkärillä. kallista toki.
Ärsyttävä mainos missä aikuiset ihmiset istuvat kaupan ruokakärryssä kengät jalassa,
Sekö suositeltavaa että hampaat pysyy kunnossa!
Näin juuri. Mehiläisen hammaslääkärit ovat yksityisiä hammaslääkäreitä, joista jokainen on omanlaisensa.