Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä hajoan

Vierailija

Apua. Mitä pitää tehdä jos meinaa hajota? Mieheni (?) ilmoitti eilen yöllä että hän onkin nainen. Meillä on kaksi pientä lasta (2v. ja vauva) ja arki on ihan mukavaa mutta helvetin rankkaa enkä tajua miten tästä nyt selvitään. En näe juuri muita vaihtoehtoja kuin avioeron tai ainakin nyt en tässä pysty olemaan. Mihin menen? Mitä teen? Miten lasten käy? Itken, mietin itsemurhaa (olen nuorena yrittänyt useasti itsemurhaa, tiedän liian hyvin miltä se tuntuu), olen niin selkä seinää vasten kuin mahdollista. Mies (?) puuhaa nyt lasten kanssa ja mä makaan sängyssä shokissa, paniikissa, niin ahdistuneena että kohta oksennan. Mitä ihmettä mun kuuluu nyt tehdä?!!!!

Kommentit (11)

Vierailija

Ota ihan rauhallisesti. Keskustelkaa asiasta. Pitäkää arki pyörimässä. Ei maailma tähän kaadu. Tämä ei ole sinun vikasi. Pyytäkää ulkopuolista keskusteluapua, esim. seurakunta tai perheneuvola. Puhumalla asiat ratkeavat, tavalla tai toisella. Kaikesta voi selvitä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt ensin selvää onko se lesbo vai hetero että onko teillä mitään mahdollisuuksia jatkaa yhdessä.

Hän itse ei näe mitään ongelmaa sille että jatkaisimme yhdessä. Minä taas (omista lapsuuden traumoistanikin johtuen) koen naisen sukuelimet ällöttävinä, omieni kanssa tulen pakosta juttuun kausiluonteisesti. En voisi ikinä koskaan missään tilanteessa kuvitella katsovani saati koskevani kenenkään vaginaa.

Tarttisin oikeesti neuvoja tähän akuuttiin tilanteeseen. Mihin mennä mitä tehdä kenelle puhua? Haluaisin vain kuolla. Rakastan lapsiani aivan älyttömästi enkä voi tässä tilassa heidän kanssaan olla. Hajoan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan rauhallisesti. Keskustelkaa asiasta. Pitäkää arki pyörimässä. Ei maailma tähän kaadu. Tämä ei ole sinun vikasi. Pyytäkää ulkopuolista keskusteluapua, esim. seurakunta tai perheneuvola. Puhumalla asiat ratkeavat, tavalla tai toisella. Kaikesta voi selvitä!

Tämä tuskin on kenenkään vika. Silti tunnen kasvavaa vastenmielisyyttä "miestäni" kohtaan. Puhuminen ei onnistu koska lapset vaativat koko ajan jotain. "Mies" ei nukkunut yöllä yhtään, minä nukuin pari tuntia enkä saa nyt nukuttua vaikka voisinkin. Mitä ihmettä me teemme? Auttakaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat