Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahja 1-vuotiaalle kummilapselle

Vierailija

Tyttö kyseessä ja synttärit lähestyvät.

myös joululahja pitäisi myös keksiä! 

Olen kauhean huono aina ollut keksimään lahjoja..

auttakaa pliis neuvotonta :) 

Kommentit (5)

Vierailija

Komppaan myös, kysy lapsen vanhemmilta. Koska vuosikkaalle menee ihan hyvin vielä rukkaset, kengät, puku, pipo tms. Hyödyllistä, joka taas vanhempia auttaisi paljon.

Mutta jos haluat enemmän hömppää, niin nukenrattaat ois ollu meillä hitti (ei vielä ihan yksivuotiaana, mutta reilusti ennen kaksivuotissynttäreitä). Nuket, pehmolelut, leikkiruuat (varsinkin ne puiset on kivoja!), pikkuautot ym.

Mor
Seuraa 
Liittynyt12.10.2015

Oppi&Ilo -sarjassa on aika kivoja kirjoja esim. Minun kirjani ja joku sellainen lempijuttuni-kirja. Ja hieman myöhemmin Sukuni.

Nuo on siis sellaisia, mitä itse täytetään ja voi laittaa valokuvia ym.

Myös Brion klassikkolelut on monet syystäkin klassikoita. :) Esim. kulkushelistin, taaperokärry, palikkalaatikko tai sellainen hakka-lelu.

Vierailija

Tiedätkö tykkääkö kummityttösi kylpeä? Nimittäin joku kylpylelu voisi olla tosi mielekäs :)
Tai kuvakirja missä on kurkistusluukkuja ja ääni. Meidän tyttö rakastaa semmoisia "missä on leijona.... onko se täällä *kurkistus*.... ei ole.. onko se täällä *kurkistus*.. ei ole täälläkään.. onko se täällä *kurkistus*.. NO TÄÄLLÄHÄN SE :) Ja sitten kuuluu leijonan ääni (murrr murrr)" :D

ihminen

Olen myös sitä mieltä että kannattaa kysyä lapsen vanhemmilta mitä lapsi tarvitsee. Turhaa krääsää kyllä ajan myötä kertyy liikaakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat