Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60v mies kiinnostunut 40v naisista

Vierailija

Mikä saa miehen käyttäytymään noin? Ja luulemaan että hänellä voisi olla mahdollisuuksia. En käsitä. Oksettavaa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa miehen käyttäytymään noin? Ja luulemaan että hänellä voisi olla mahdollisuuksia. En käsitä. Oksettavaa.

Olisikohan sukupuolihormonit? Vaikka meistä yritetään kaikin keinoin tehdä androgyynejä, on vielä ihmisiä, joilla sukupuolinen kiinnostus kohdistuu vastoin yleistä trendiä vastakkaiseen sukupuoleen.

Minä en pitäisi sitä oksettavana. Onko se sitten jonkinlaista rasismia?

Vierailija

On tavaton määrä 40v. naisia, joille kelpaa 60v. Sinä et ole se joka määrittelee minkä ikäinen saa olla kiinnostunut minkäkin ikäisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On tavaton määrä 40v. naisia, joille kelpaa 60v. Sinä et ole se joka määrittelee minkä ikäinen saa olla kiinnostunut minkäkin ikäisestä.

Miksi kukaan 40v nainen kiinnostuisi niin vanhasta kuin 60v miehestä? Itse olen 42v ja mieheni on 38v enkä todellakaan voisi vanhempaa miestä itselleni kuvitella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tunne yhtäkään tällaista paria tuttavapiiristä, kaikki naiset ovat 4-kymppisenä vaihtaneet nuorempaan ja viriilimpään mieheen. Ehkä joku onneton tapaus saattaa papparaisenkin hyväksyä paremman puutteessa.

Ilman olija

Minäkin 40miehenä haen 25v naista.
Saanko, on eri asia. Jos ei, niin sitten pidän muuta hauskaa. Harrastan liikuntaa ja syön hyvin. Jos ei saa, mitä haluaa, on parempi olla ilman. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan 40v nainen kiinnostuisi niin vanhasta kuin 60v miehestä? Itse olen 42v ja mieheni on 38v enkä todellakaan voisi vanhempaa miestä itselleni kuvitella.

Mutta kuka sinusta enää on kiinnostunut 18 vuoden kuluttua? Se muutaan vuoden nuorempi miehesikin on sillioin varmasti jo vaihtanut nuorempaan vuosikertaan 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka sinusta enää on kiinnostunut 18 vuoden kuluttua? Se muutaan vuoden nuorempi miehesikin on sillioin varmasti jo vaihtanut nuorempaan vuosikertaan 

Sitten on jo lapsemme aikuinen ja jos mieheni on minut vaihtanut ja itse en saa nuorta miestä niin vanhaakaan en ota.

Vierailija

Mun on myös 47-vuotiaana vaikea kuvitella itselleni 20 vuotta vanhempaa kumppani. Olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja kaikki 5-kymppisetkään eivät enää pydy tahdissa. Toisaalta elämäni seksiä olen saanut 5-kymppiseltä mieheltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse et ole niin ei ole kukaan muukaan. Moni 60v. on kovassa tikissä kun vertailee näihin nyky 40v. miehiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin 40miehenä haen 25v naista.
Saanko, on eri asia. Jos ei, niin sitten pidän muuta hauskaa. Harrastan liikuntaa ja syön hyvin. Jos ei saa, mitä haluaa, on parempi olla ilman. ;)

Reilu meininki! Jokainen saa haaveilla ihan mistä vaan - mutta mihin tahansa ei tarvitse suostua. Pääsääntöisesti nelikymppinen mies ei saa puolisokseen 25-vuotiasta naista; nelikymppiset miehet kun ovat nuorelle naiselle tietysti ihan liian vanhoja. Miksipä nainen vanhempaa ottaisi kun on nuortakin lihaa tarjolla?

Jos nelikymppinen mies ei kykene tyydyttävään parisuhteeseen oman ikäisensä naisen kanssa, on suoraselkäistä ja fiksua valmistautua elämään yksin. :) Sama pätee toki myös toisin päin.

Hyvä

Vierailija kirjoitti:

LASTEN HYVÄKSI KÄYTTÖÄ!!1111

40 vuotias on vielä lapsi!!!!11

kuoleman tuomio 60 v paskale!!11

taitaa sua vaan harmittaa kun ukkos lähti nuoremman matkaan :-)))

pressalla esim huomattavasti nuorempi ja sateenkaarihaavistolla myös.

kyllä on oikeasti helppo saada 10-20v nuorempi nainen itselleen, kun nää vanhat on feministejä ja nuoret viisaampia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat