Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun sängyssä rupeaa naurattamaan?

Vierailija

Meillä on takana vaikea ajanjakso jonka aikana seksi loppui. Itse kaipasin valtavasti sitä ja nyt kun vinkumalla sain seksiä niin minua rupesikin naurattamaan. En tiedä mikä iski, välillä kosketus kutitti ja muutenkin käyttäydyin oudosti. Nyt pelkään että seksit oli sitten tässä :(

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:D mietipä jos olisit alkanut itkemään. Sano miehelle että oli vain niin pirun hauskaa!

Tai naiselle, kumpiko nyt sattui olemaan :D

Vierailija

mitä väliä - ei ihme jos ei naiset saa orgasmiakaan jos kaikesta pitää tehdä joku helvetin iso ongelma ja hautoa päässään

Vierailija

Minä miehenä en ymmärrä miksei seksin aikana saisi nauraa. Tietysti joku hirveä nauruhepuli on asia erikseen, taitaa fokus mennä ihan muualle silloin. Eräskin exä loukkaantui jos vähän hymyä vilautin jossain välissä, kauan kyseli että mitä oikein nauroin. Oli jonkin verran epävarma itsestään tämä.

Vierailija

No sitten nauretaan :D Kutiamiset ja kikattelu nyt voi myös kieliä hermostuneisuudesta, eikä mikään ihme kuivan kauden jälkeen. Mutta ei se haittaa, niinkuin ei muutenkaan!

Vierailija

Sanoinkin, että on vaan niin kiva olla yhdessä ja iholla, mutta en oikeesti tajua mikä muhun meni. Ennen meillä on ollut tosi kiihkeää seksiä mutta nyt oltiin kuin 30 vuotta yhdessä ollut pari. Kiihkeä seksi muuttui hassutteluksi :'( voi kamala jos kaikki kiihko on tiessään!!!

Vierailija kirjoitti:

:D mietipä jos olisit alkanut itkemään. Sano miehelle että oli vain niin pirun hauskaa!

Vierailija

Eiks se oo ihan kiva, kun nauratti? Sano kumppanille just toi mitä kirjotit...et tiedä mikä tuli, mutta nauratti...saahan sitä nauraa...ihan hyvä kertoa se syy, ettei toinen luule, että hänelle naurat.

kyl Muakin välillä naurattaa ne tilanteet.

ja misk se nyt tohon loppuisi? Sehän on alku...uusi juttu...nauru. Siitä on hyvä jatkaa.

Vierailija

just tuota hermostuneisuutta mietin itsekin. Toivottavasti se menee pian ohi!!! Voisin kuvitella että miehen erektio-ongelmat voisivat tuntua tältä!!!!

Vierailija kirjoitti:

No sitten nauretaan :D Kutiamiset ja kikattelu nyt voi myös kieliä hermostuneisuudesta, eikä mikään ihme kuivan kauden jälkeen. Mutta ei se haittaa, niinkuin ei muutenkaan!

Vierailija

Miksei sais nauraa? Mä itken ja nauran ja ihan kaikkee. Tosin mä taidan saada selkääni, jos mä hihittelen.. Ja mies naureskelee, sadisti-ilkiö :D :D :D

Vierailija

Tietty saa mutta se on vaan niin normista poikkeavaa meillä!

Vierailija kirjoitti:

Miksei sais nauraa? Mä itken ja nauran ja ihan kaikkee. Tosin mä taidan saada selkääni, jos mä hihittelen.. Ja mies naureskelee, sadisti-ilkiö :D :D :D

Vierailija

Nauru kuuluu seksiin! Tai ainakin meillä, välillä vaan naurattaa, toisinaan kikatuttaa ja se pitää päästä avoimesti pois ja hommiin takasin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat