Lue keskustelun säännöt.
Mikä on teidän vakio "en jaksa kokata" -ruokanne?
13.10.2015 |
En pitkän koulupäivän jälkeen jaksanut sen kummemmin kokkailla, joten tein vakio laiskanruokaani: riisiä jossa seassa herne-maissi-paprikaa ja päälle vähän soijakastiketta, nami. Mites teillä?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tölkkihernekeitto