Lempikohtauksesi tai -jaksosi NANNY-sarjassa?

Vierailija

Nanny meni osittain samaan aikaan Frendien kanssa, ja itse ainakin tykkäsin tästä sarjasta enemmän kuin Frendeistä. Mielestäni Frendien näyttelijöiden välillä ei ollut mitään kemiaa, mutta Charles Shaughnessyn ja Fran Dreschlerin välillä suorastaan kipinöi. Lisäksi roolitus osui täysin nappiin, jopa lapsinäyttelijät olivat hyviä, vaikka en yleensä pidä amerikkalaisista lapsinäyttelijöistä.

Lempikohtaukseni on, kun CC ja Fran ovat syömässä sushia. CC sanoo, että wasabi on kuin sinappia ja Fran toteaa, että hän pitää sinapista ja lappaa wasabia oikein urakalla sushin päälle. Seurauksena "nenä aukeaa" ja Franin ääni on hetken aikaa normaali.

Kommentit (8)

Vierailija

Tykkäsin kyllä sarjasta, mutta jostain syystä siinä oli mun mielestä jotain "noloa" eli en olisi kenellekään tutulle kehdannut tunnustaa sitä katsovani. Aika ajoinhan tämä tulee uusintanakin, mutta kaikkien näiden vuosien aikana - en ole ikinä onnistunut näkemään ensimmäistä jaksoa! Se Franin nasaali on kyllä ällö :( Suosikkijaksoa en nyt suoralta kädeltä osaa sanoa...

Vierailija

Tulee tälläkin hetkellä uusintana. Ja eka jakso oli huono! Näytteleminen on vielä aika jäykkää, mutta meno parani huomattavasti. Eka jakso oli muuten täysin identtinen alkukrediittien kanssa.

ap

Vierailija

Oih, koko ohjelma on mun ikuinen suosikki! <3 Vaikea sanoa parasta kohtausta, niitä tuntuu olevan joka jaksossa.

T: ainakin kuusi kertaa sarjan läpikatsonut :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin kyllä sarjasta, mutta jostain syystä siinä oli mun mielestä jotain "noloa" eli en olisi kenellekään tutulle kehdannut tunnustaa sitä katsovani. Aika ajoinhan tämä tulee uusintanakin, mutta kaikkien näiden vuosien aikana - en ole ikinä onnistunut näkemään ensimmäistä jaksoa! Se Franin nasaali on kyllä ällö :( Suosikkijaksoa en nyt suoralta kädeltä osaa sanoa...

Joo jotain " noloa " oli eikä kehdannut sanoa  että katsoo. Jotenkin se vaikutti " halvalta tehdyltä " vaikka siinä vieraili todella isoja nimiä kuten Elisabeth Taylor

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo jotain " noloa " oli eikä kehdannut sanoa  että katsoo. Jotenkin se vaikutti " halvalta tehdyltä " vaikka siinä vieraili todella isoja nimiä kuten Elisabeth Taylor

Katon just sitä jaksoa nyt! Löysin netflixistä 1-3 kaudet, mistä löydän loput?

Vierailija

Amazon.co.uk on jo jonkin aikaa myynyt Nanny-laatikkoa, mutta kyseessä on jenkkiversio eli kuva on puuroinen. Luin netistä, että jotkin "huonommista" kaupoista ostetut dvd-laitteet esittävät myös jenkkijaksoja.

Ostin sarjan kolme ensimmäistä jaksoa, jotka näkyvät hyvin eurooppalaisissa laitteissa. Odotan, että sama firma, joka on muistaakseni hollantilainen, tekee Eurooppa-version myös loppujaksoista. Katson toisinaan loppusarjan jaksoja Youtubelta, mutta kuva saattaa joskus olla liian rakeinen.

Hupaisa sarja, nokkelia sanaleikkejä, huikeita asuja Nannyllä - ja hurmaava Niles.

Lontoo- ja Pariisi-jaksot olivat ihanan romanttisia. :)

Vierailija

Mun suosikkijaksoja:

-Fran ja CC lukkojen takana viinikellarissa.

-Niles haaveilee laulajan urasta ja kokin tehtäviä hoitaa hetkellisesti Franin sisko.

- Fran palkataan Romeo ja Julia-näytelmään.

Ihan huippusarja, olen katsonut sitä uudelleen ja uudelleen. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat