Yäk, Frederik etsii nuorta naista...

Vierailija

Iltasanomissa Frederik etsii "hoikkaa, treenattua nelikymppistä naista", koska "treenaanhan minäkin paljon" hän sanoo. Ei siinä mitään, vaan siinä että pitää olla nelikymppinen, kun pappa itse 7-kymppinen. Nelikymppinen voisi olla hänen tyttärensä! Itse olen 35v. ja isäni 72v., kuvottaa ajatuskin että hänen ikäistään pitäisi alkaa katsomaan!

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yök..

Jos se olisi 70v prät pitt niin vittu te olisitte innoissanne. Frederik nyt vaan sattuu olemaan seitkytluvun prät pitt suomesta.

Vierailija

Kaksi vanhaa pappaa istuskelee penkillä puistossa ja muistelee menneitä:

- muistatkos sinä kun me nuorena juostiin tyttöjen perässä?

- juu kyllä muistan

- mutta muistatkos sinä että miksi?

---

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomissa Frederik etsii "hoikkaa, treenattua nelikymppistä naista", koska "treenaanhan minäkin paljon" hän sanoo. Ei siinä mitään, vaan siinä että pitää olla nelikymppinen, kun pappa itse 7-kymppinen. Nelikymppinen voisi olla hänen tyttärensä! Itse olen 35v. ja isäni 72v., kuvottaa ajatuskin että hänen ikäistään pitäisi alkaa katsomaan!

Niin se ikääntyy näköjään Reetukin, kun jo keski-ikäiset naisetkin kelpaa. Liekö tähän mennessä ollut kertaakaan vielä edes yli kolmekymppistä tyttöystävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin se ikääntyy näköjään Reetukin, kun jo keski-ikäiset naisetkin kelpaa. Liekö tähän mennessä ollut kertaakaan vielä edes yli kolmekymppistä tyttöystävää.

Eikös tämä viimeisin täyttänyt juuri 35 vuotta? Johan se oli aikakin vaihtaa tuoreempaan vuosimalliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vanhaa pappaa istuskelee penkillä puistossa ja muistelee menneitä:

- muistatkos sinä kun me nuorena juostiin tyttöjen perässä?

- juu kyllä muistan

- mutta muistatkos sinä että miksi?

---

Hä? Ei auennu..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat