Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pyörtynyt julkisella paikalla?

Vierailija
23.11.2023 |

Mitä tapahtui? Tultiinko auttamaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tultu, täällä mä makaan vieläkin, mutta pystyn palstailemaan!

Vierailija
2/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en. Kotona kyllä ja heräsin vessan lattialta, tosin apua en saanut mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein. Aina on autettu, kerran vietiin lanssilla sairaalaan.

Vierailija
4/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen pyörtymisen on aiheuttanut?

Vierailija
5/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, mutta kaverit olivat mukana ja nostivat pystyyn. Kotona sitten sitä useammin. Viimeksi pyörryin istuessani ja putosin tuolilta.

Vierailija
6/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Mannerheimin tiellä työmatkaa kävellessäni. Henkilö käveli ylitseni viereen pysähtyneeseen ratikkaan.

Vierailija
7/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mennä päivystykseen? Vai nauraako ne siellä?

Vierailija
8/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörtynyt terveyskeskuksen käytävälle. Lääkärit eivät tehneet elettäkään auttaakseen. Yksi hoitaja, joka oli tuomassa vanhusta lääkäriin tuli katsomaan mitä tapahtui ja auttoi nostamaan minut sohvalle. 

Olen pyötynyt sairaalassa. Kukaan ei tullut auttamaan. Tulin tajuihin itsekseni.

Olen pyörtynyt toisenkin kerran sairaalassa. Hoitaja huusi silloin kovalla äänellä että täällä on pyörtyilijä ja jätti minut laverille makaamaan. Kukaan ei tullut katsomaan. 

Vierailija
9/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en. Mutta maskiaikaan maski kasvoilla liikennevaloissa seisoessa pari kertaa happi loppui, alkoi sumentua ja pyörryttää. Piti ottaa happea. Oli hullua tunkea este hapelle ulkona. Samoin maastoportaissa menin liian nopeasti ylös juosten. 

Vierailija
10/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyörtynyt mutta kerran kaaduin metroasemalla ja taju meni hetkeksi eikä kukaan tullut auttamaan vaikka kymmeniä ihmisiä käveli ohi.

Vierailija
11/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyörtynyt mutta kerran kaaduin metroasemalla ja taju meni hetkeksi eikä kukaan tullut auttamaan vaikka kymmeniä ihmisiä käveli ohi.

Helsinki on paska maa.

Vierailija
12/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on paska maa.

Kerran joku pappa kuoli bussiin itä-Helsingissä ja vasta kuski huomasi päättärillä 😔

Vierailija
13/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on paska maa.

Kerran joku pappa kuoli bussiin itä-Helsingissä ja vasta kuski huomasi päättärillä 😔

😔

Vierailija
14/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti, kerran kahvilassa ja toisen kerran Citymarketin kassajonossa. Ei tultu auttamaan, ei edes kysytty mitään :D onneksi oli vain anemia ja alhainen verenpaine eikä mitään vakavaa.

Vierailija
15/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako pysyä kotona, jos huimaa ja heikottaa? Pelkään pyörtymistä, vaikkei sitä ole tapahtunut koskaan minulle.

Vierailija
16/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako pysyä kotona, jos huimaa ja heikottaa? Pelkään pyörtymistä, vaikkei sitä ole tapahtunut koskaan minulle.

Kannattaa.

Vierailija
17/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen pyörtynyt ravintolassa, kesken Anssi Kelan keikan. En onneksi ehtinyt kaatua lattialle, kun silloinen puoliso sai kiinni. Anssi myös kysyi lavalta, että onko kaikki ok. 

Vierailija
18/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole sitä kokenut. Sen sijaan esim. koulussa (jo ala-asteella) ja työpaikalla on silmissä tummunut ja jalat menneet alta. Matalan verenpaineen huonoja puolia.

Vierailija
19/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ ON PYÖRTYMINEN, ONKA SAMA ETTÄ MENEE TAJU

Vierailija
20/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Kauan sitten 90-luvulla pyörryin torille. Silloinen poikaystäväni auttoi minut penkille, jossa sitten huojuen ja silmät ristissä aika pitkään ihmettelin, minne hän katosi. Pari ikäistäni nuorta naista tuli katsomaan, olinko kunnossa. Hekään eivät olleet kovin iloisia, kun poikaystäväni palasi, ja kävi ilmi, että hän oli käynyt viereisessä pubissa imaisemassa tuopillisen. Oli yllättäen löytynyt aikaa. Ihan hyvä, että perusluonne paljastuu varhaisessa vaiheessa.