Työpaikalla 54 -vuotias mies puhuu "meidän ikäisistä"

Vierailija

Olen kuitenkin 46-vuotias, enkä katso olevani hänen kanssaan samaa ikäluokkaa. Kyllä, olen loukkaantunut.
:(

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö mies ikäsi? Onko muut työntekijät huomattavasti nuorempia?

No ei varmaan tarkkaa ikää, mutta luulisi tajuavan alle viiskymppiseksi. Mutta ehkä sitten vaan näytän ikälopulta ikäsekseni. :( :( :(

Nainen39v.

No, musta olet kyllä suunnilleen samaa ikäluokkaa. Itse olen 38-vuotias ja kyllä mulle voi 45-vuotias puhua samasta ikäluokasta, jos vertailukohtana on vaikka parikymppiset. Riippuu tietysti asiayhteydestä. Eihän se sitä poista, että et voi olla nuorempi, mutta teidän elämänkokemukset ovat kuitenkin yhtenevämmät kuin vaikka sinun ja 25-vuotiaan.

Nainen39v.

Vierailija kirjoitti:

No, musta olet kyllä suunnilleen samaa ikäluokkaa. Itse olen 38-vuotias ja kyllä mulle voi 45-vuotias puhua samasta ikäluokasta, jos vertailukohtana on vaikka parikymppiset. Riippuu tietysti asiayhteydestä. Eihän se sitä poista, että et voi olla nuorempi, mutta teidän elämänkokemukset ovat kuitenkin yhtenevämmät kuin vaikka sinun ja 25-vuotiaan.

Hauska lapsus. Olen kyllä jo 39 kuten nimimerkissä on, mutta täytin sunnuntaina, joten puhun itsestäni vahingossa vielä 38-vuotiaana....:)

Vierailija

No, onhan teillä 8 vuotta ikäeroa, mutta se merkitsee tuossa iässä vähemmän kuin vaikka 10 ja 18- vuotiaiden välillä tai 20 ja 28- vuotiaiden. Olette siis tosiaan enemmän samanikäisiä kuin ne työpaikan kaksi- tai kolmekymppiset jos siellä sellaisia on. Voihan se mieskin haluta olla samaa ikääluokkaa kanssasi eikä varmastikaan tarkoittanut että näytät mitenkään ikälopulta. Mutta pidän 46- vuotiasta noin viisikymppisenä, vaikka itsellenikin oli järkytys kun mua kolmikympiteltiin 26- vuotiaana..

Vierailija

Tarmo Manni muisteli jossain dokumentissa Ella Erosta.

"Ella oli aina joukon nuorin, vaikka joukossa oli parikymppisiäkin!" Siis Ella oli kuitenkin reilusti yli 70-vuotias, ehkä 8-kymppinenkin, mitä Tarmo tarkoitti tuossa.

Ottaako se ikä niin koville joitakin (naisia)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 47, ja koen kyllä töissä 10 vuotta itseäni vanhempien olevan samaa ikäluokkaa, enemmän kuin niiden nuorempien.

Höh :(

No mulla kuitenkin alakouluikäiset lapset, ehkäpä siitä johtuen samaistun enemmän nuorempiin. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hauska lapsus. Olen kyllä jo 39 kuten nimimerkissä on, mutta täytin sunnuntaina, joten puhun itsestäni vahingossa vielä 38-vuotiaana....:)

Jummijammi. Juuri tajusin saman. T. M38 ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 47, ja koen kyllä töissä 10 vuotta itseäni vanhempien olevan samaa ikäluokkaa, enemmän kuin niiden nuorempien.

Höh :(

No mulla kuitenkin alakouluikäiset lapset, ehkäpä siitä johtuen samaistun enemmän nuorempiin. -ap

Mun kuopus on 10, joten ei tääkään ihan osu. Mutta kokemusmaailmassa, musiikissa jne on enemmän yhteistä niiden vanhempien kanssa, siis yleensä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat