Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset mielenkiintoisempia ulkonäöltä

Vierailija

Naiset ovat mielenkiintoisempia ulkonäöltä kuin miehet, mutta naisissa on vähän kiinnostavia persoonia. Miehissä taas on paljon enemmän kiinnostavempia persoonia, mutta miesten ulkonäkö ei ole yhtä mielenkiintoinen kuin naisten.

Kommentit (10)

Vierailija

Enpä ole ihan varma tuon paikkansapitävyydestä. Naisista ollaan yleensä kiinnostuneita silloin kun he ovat nuoria ja kauniita (mediankin taholta), mutta harvan miehenkään persoona on nuorena vielä mitenkään hirveän mielenkiintoinen. Miehen vanhetessa hänen arvovalta kasvaa ja hänen persoonasta ja mielipiteistä ollaan yhä kiinnostuneempia. Naisten vanhetessa, noh, aika monia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään vaikka naisesta olisikin kuoriutunut miten mielenkiintoinen persoona hyvänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ihan varma tuon paikkansapitävyydestä. Naisista ollaan yleensä kiinnostuneita silloin kun he ovat nuoria ja kauniita (mediankin taholta), mutta harvan miehenkään persoona on nuorena vielä mitenkään hirveän mielenkiintoinen. Miehen vanhetessa hänen arvovalta kasvaa ja hänen persoonasta ja mielipiteistä ollaan yhä kiinnostuneempia. Naisten vanhetessa, noh, aika monia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään vaikka naisesta olisikin kuoriutunut miten mielenkiintoinen persoona hyvänsä.

Harvasta naisesta kuoriutuu mielenkiintoinen persoona vanhanakaan, mutta kyllä ne muutamat harvat mielenkiintoiset huomataan. Niitä ei vain kovin montaa ole.

Vierailija

Olen nainen ja olen sitä mieltä, että kyllä miehillä on ulkoisesti kiinnostavampi ruumis. Miesten kasvot ovat myös usein luonnostaan paremman näköiset kuin naisella. Naisista saa meikkaamalla paremmannäköisiä kuin miehistä, mutta harva nainen on ilman meikkiä lähellekään sitä tasoa kuin moni mies.

Täytyy kuitenkin muistaa, että suurin osa naisista on ihan ok, kun miehistä vain harva on hyvännäköinen. Ne hyvännäköiset ovatkin sitten paljon paremmannäköisiä kuin parhaimmat naiset.

Mielenkiintoisia persoonia löytyy molemmista sukupuolista. Ikävää, että miehille persoonallisuus on naisessa toisarvoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just päinvastasta mieltä. Olen nainen

Ei kiinnosta. mies

No kiinnostaa niin paljon että tänne kirjoitat. Pidä ajatukses omina jos ei kiinnosta muiden mielipiteet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia persoonia löytyy molemmista sukupuolista. Ikävää, että miehille persoonallisuus on naisessa toisarvoista.

House toteaisi tuohon, että mitä V:n merkitystä, kun molemmat on syntymässä saatuja lahjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just päinvastasta mieltä. Olen nainen

Ei kiinnosta. mies

No kiinnostaa niin paljon että tänne kirjoitat. Pidä ajatukses omina jos ei kiinnosta muiden mielipiteet

Okei, hani

Vierailija

Millä tavalla miehet ovat erityisen kiinnostavia persoonia? Naisista löytyy enemmän persoonia laidasta laitaan ja miehet ovat yhtä massaa.

Vierailija

Biologian vuoksi eli tässä tapauksessa sukupuolen määrittämistä lähtökohdista emme voi välttyä siltä, että mikä miellyttää omaa silmää. Suurin osa meistä on heteroja, osa on bi ja osa on homo, ja se ohjaa sitä mikä vaikuttaa mieltymyksiimme. Miehiä yleensä miellyttää naisten piirteet ja naisia miesten piirteet, joten miten arvioit objektiivisesti kumpi on mielenkiintoisempi ulkonäöltä? Biologiset lähtökohdat, joita emme voi valita, asettavat meidät välttämättä tiettyyn asemaan josta asiaa katsomme.

Mun mielestä naisten sirot kasvojen piirteet ovat paljon paremman näköiset kuin miesten kasvojen piirteet ja samoin naisen vartalo näyttää paremmalta kuin miehen, mutta olenkin mies, eli katson asiaa siitä lähtökohdasta mikä miellyttää minua, kuten kuka tahansa muu oli sitten mies tai nainen. Voin tietty arvioida, että joku mies on komea kasvoiltaan, mutta se on silloin toissijaista tietoa, kun tietää että sen tyyppiset miehen kasvot yleensä vetoavat naisiin. Ja varmasti naiset arvioivat samoin, että sellaiset ja sellaiset naisen kasvonpiirteet vetoavat miehiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat