Kuinka kauan olet yhteensä ollut sinkku aikuisiällä?
Itse olen 29-vuotias nainen ja en ole ollut hetkeäkään sinkku 18 vuotta täytettyäni. Olen ollut nuo 11 "aikuisuusvuottani" saman miehen kanssa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta. Seurustelin viimeksi 18-vuotiaana.
N23
Miksi noin pitkä tauko?
18 vuotta täytettyäni oon ollut sinkkuna 1,5 vuotta. Seurustelin puolisen vuotta 19-vuotiaana. Nyt oon 20-vuotias. Kukaan ei oikein halua mua vakavaan suhteeseen... Ja jos joku sattuu haluamaan, niin hän ei yleensä kiinnosta mua sit pahemmin. Että siis oon nyt aikalailla ollu tässä vain miesten panopuuna. Kelpaahan sekin mulle, kun ei tarvi sitoutua, mut ois kiva kyl seurustellakin joskus.
25-vuotiaasta 33-vuotiaaksi elin 8 vuotta. Paras nuoruus :)
Vierailija kirjoitti:
18 vuotta täytettyäni oon ollut sinkkuna 1,5 vuotta. Seurustelin puolisen vuotta 19-vuotiaana. Nyt oon 20-vuotias. Kukaan ei oikein halua mua vakavaan suhteeseen... Ja jos joku sattuu haluamaan, niin hän ei yleensä kiinnosta mua sit pahemmin. Että siis oon nyt aikalailla ollu tässä vain miesten panopuuna. Kelpaahan sekin mulle, kun ei tarvi sitoutua, mut ois kiva kyl seurustellakin joskus.
Panopuut ei kiinnosta ketään miestä seurustelu mielessä.
Olen nyt 41 vuotias ja 18-41 vuotiaana olen ollut sinkku vain muutaman kuukauden ja ne ihanan huolettomat kuukaudet sijoittuvat sinne 18-21 vuoden ikään. Tulevasta en tiedä vielä, mutta toivomuksena on huolettomia sinkkuaikoja taas pian.
Mikä sinkkuudesta tekee huoletonta seurusteluun verrattuna?
-Ikisinkku
10 vuotta. Nyt ikää 39 v. Olin naimisissa pari vuotta päälle kaksikymppisenä ja sitten aloitin uuden suhteen 35-vuotiaana. Siinä välillä olin suhteeton.
Olen nyt 43v. ja laskeskelen, että 9 vuotta sinkkuna.
18-21 -vuotiaana. 21-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, nyt on ikää 28 vuotta. Minulla ei ole ollut aiemmin mitään vakavaa suhdetta, ja kyllähän sitä joskus miettii, jääkö jostain paitsi, kun on tarkoitus jatkaa tämän saman tyypin kanssa hamaan loppuun saakka. Mutta tuskin se ruoho sen vihreämpää olisi aidan toisella puolen, meidän arki on kuitenkin tosi kivaa ja rakkaudentäyteistä.
Koko aikuisiän. Kuin myös teini-iän ja mitä siihen väliin jääkään. Sinkku, aina ja ikuisesti :D
Ensimmäisen miehen kanssa olin 18vuotta, toisen 6v. Nyt olen sinkku, tuskin enää pariudun.
Kohta puoli vuotta. Tosin olin saman miehen kanssa 17-kesäisestä asti, ja olen nyt vasta 26.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta. Seurustelin viimeksi 18-vuotiaana.
N23
Miksi noin pitkä tauko?
Miksi ei?
N23
En päivääkään. Olen 46v nyt ja eka seurustelu alkoi 16 vuotiaana.
En hetkeäkään. Aloin seurustella ihkaensimmäisen poikaystäväni kanssa 18-vuotiaana ja olen edelleen yhdessä hänen kanssaan nyt 28-vuotiaana. Ja silloin kun vielä olin "vapaa", en koskaan mieltänyt itseäni sinkuksi, en varmaan osannut ajatella itseäni sellaisessa mielessä. Jos nyt eroaisimme, olisi varmaan aika omituista olla "markkinoilla".
Tosiaan miksi pidätte noin pitkiä välejä suhteissa. Hukkaatteko tahallanne elämäänne?
Vierailija kirjoitti:
En päivääkään. Olen 46v nyt ja eka seurustelu alkoi 16 vuotiaana.
Sama, mutta olen jo kuitenkin toisessa pitkässä parisuhteessani.
Olen 27-vuotias, enkä ole koskaan seurustellut.
Helpommin voisi laskea koska en ole ollut sinkku. 1 + 2 + 3 + 1 kk. Siinäpä se ja olen kohta jo nelikymppinen.