Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan olet yhteensä ollut sinkku aikuisiällä?

Vierailija

Itse olen 29-vuotias nainen ja en ole ollut hetkeäkään sinkku 18 vuotta täytettyäni. Olen ollut nuo 11 "aikuisuusvuottani" saman miehen kanssa.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Olen 24-vuotias ja seurustellut saman miehen kanssa 15-vuotiaasta asti. Välillä minut valtaa hillitön vapaudenkaipuu ja halu tapailla erilaisia miehiä, tutustua ihmisiin ja tuntea ne perhoset vatsanpohjassa. Rakastan miestäni, mutta en vaan voi itselleni mitään. Baarissa nautin muiden miesten huomiosta, mutta pettämiseen en ole ikinä sortunut, enkä aio sortua. Tuntuu, että kun on kaunis ja nuori, niin haluaisi ottaa kaiken irti tästä elämänvaiheesta. Mieheni on todella komea ja menestyvä, eikä ainakaan myönnä haikailevansa sinkkuelämän perään. Kaikki on täydellisesti, lukuunottamatta minun vaiheilujani, jotka välillä nostavat päätään. Tunnen olevani umpikujassa, haluaisin viettää ne villit sinkkuvuodet, mutta tiedän jo nyt, etten tule löytämään "parempaa" kumppania itselleni. Tuli varmaan sekavaa tekstiä, nopeasti vaan ajatustenvirtaa näpyttelin kännykällä. :D

Vierailija

Vajaan vuoden. Erosin avomiehestäni kun oli 19v ja olin juuri täyttänyt 20 kun tapasin nyk mieheni. Olen nyt 31v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut saman kanssa 15-vuotiaasta. Tosin olen nyt vasta 20-vuotias. Eli ei vuottakaan sinkkuelämää.

Sama täällä! :D

Vierailija

Kolme vuotta ennen kun mentiin yhteen nykyisen aviomieheni kanssa 21-vuotiaina. Ei ehtinyt mitään villiä sinkkuelämää olemaan enkä sellaista olisi kaivannutkaan.

Vierailija

Noin 8kk. Olen 27-vuotias ja miehet yleensä vaihtuneet lennosta. Suhteita useita kahden kuukauden kestosta neljään vuoteen. Ennen kuin tapasin aviomieheni, olin kuitenkin poikkeuksellisesti ollut sinkkuna viitisen kuukautta.

Vierailija

22 vuoden aikana (18 -> 40) olen ollut sinkkuna reilut 18 vuotta. Nyt toivon, ettei enää ikinä tarvitsisi olla sinkkuna, sen ihanan ihmisen voi löytää vielä vanhoilla päivilläänkin, eli kuten minä 39-vuotiaana <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat