Lapseni otettiin huostaan, nykyinen mieheni sanoi "HYVÄ"! Siis

Vierailija

ihan oikeasti ilahtui ja toi kotiin shamppanjaa ja muita juhla herkkuja :/

Mulla on päihde ongelma jota vastaan oon taistellu vuosia ja viimein olin itekkin sitä mieltä että lapsen on parempi olla jossain muualla. mutta silti rakastan häntä niin että sydän pakahtuu.ja hirveä ikävä ja epäonnistumisen tunne.

Luulin että miesystäväni sen ymmärtäisi ja lapsi ollut rakas hänellekkin, ilmeisesti??, kuitenkin nyt itkettää ja oksettaa kun tuo reagoi vaan ihanku joku iso ongelma ois vaan saatu "poistieltä" :(((

Kommentit (9)

Vierailija

Huostaanotto on joskus lapselle se paras vaihtoehto. Hän saa päihteettömän kodin, ja olet itsekin ajatellut, että se on lapselle parasta. Sinulla on varmaankin (?) mahdollisuus tavata lastasi ja pitää yhteyttä. Älä mieti miesystäväsi reaktiota, vaan sitä mikä on lapselle parasta. 

Vierailija

Mitä ilmeisimmin se (hän = lapsi) oli hänelle ongelma.

Voimia sulle. Tiedän työni kautta valitettavan monta päihdeäitiä, jotka reagoivat ihan itse juuri kuten tuo miehesi. Sinä kuulostat aidosti rakastavan lastasi, ja se on jo paljon. Päihderiippuvuus on sairaus muiden joukossa. Hae apua. Sitten sulla on kaikki mahdollisuudet saada lapsesi takaisin.

Voimia!

Vierailija

No onpas törppö mies. 

Onko hänestä mitään tukea sinulle? Kannustaako päihteettömyyteen vai käyttääkö itsekin paljon niitä?

Kovasti kuitenkin tsemppiä jatkoon. On hienoa, että olet  itse ymmärtänyt että lapsen on parempi olla muualla.

Vierailija

En tiedä oliko kallis merkki, en juo shamppanjaa yleensä. Mieheni ei käytä alkoa, mutta omat ongelmansa on hänelläkin. Eikä tosiaan osaa mua tukea, se nähtiin viimestään tänään.

Lasta niin kova ikävä että sydän halkeaa. onneksi meillä on hyvät välit ja hän tietää että rakastan häntä vaikka "äiti on pipi". Ja joo, saan tavata säännöllisesti kunhan oon selvä (ja tottakai sillon oon!)

Vierailija

Kai se on selvä, että mies on mieluummin naisen kanssa ilman jonkun toisen miehen jälkeläisiä. Niitä yleensä vain lähinnä siedetään.

Kalliiksi tulee yhteiskunnalle, kun lapsia uskaltaa tehdä kuka vain, kun tiedetään yhteiskunnan turvaverkot, jos ei itse pysty hoitamaan.

Yritä nyt hoitaa itsesi päihteettömäksi jonkun tiukan ohjelman kautta. Et onnistu, jos sulla on päihteitänkäyttävä mies. Älä mussään tapauksessa tee lisää lapsia, ennen kuin olet ollut muutaman vuoden kuivilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat