Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen viereen istut bussissa yms?

Vierailija
13.10.2015 |

Miten valitset, kenen viereen istut julkisissa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, eiköhän se ole jo tullut selväksi että hoikat naiset ovat ihanteellisimpia henkilöitä joiden viereen istuutua (siis ainakin naisen näkökulmasta).

Mutta entäs jos vaihtoehtona on laihan miehen tai lihavan naisen viereen istuminen, kumman silloin valitsette, naiset?

Laihan miehen. En viitsi istua vain toisen pakaran varassa kun tuntuu, että penkissä pysyminen on vähän siinä ja siinä vaikka istuisi molempien kannikoiden päällä.

T: nainen

Totta, läskit oikein vyöryvät tavanomaista enemmän silloin toisen puolelle, tuhisevat ja kihnuttavat. Yleensä myös haisevat, tosin varmaan tahtomattaan.

Vierailija
62/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahd. normaalin oloisen/harmittoman naisen viereen,bussin keskiosaan. Ei takapenkille koska siellä on häirikköteinit ja mamumiehiä. Välttelen istumasta miesten viereen koska istuvat yleensä haarat levällään. Myöskään juttuseuraa hakevat tyypit koitan välttää, harmi vaan, että niitä ei aina erota ennenkuin on liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan naisen viereen. Inhottaa istua miehen vieressä, jos pitää retkottaa jalkojaan levällään kuin kympin huora. Lihavien viereen en halua istua, koska siihen ei mahdu kunnolla. Lisäksi ällöttää kaivaa sieltä laardien alta turvavyö. Matkustan siis pitkän matkan bussilla.

Vierailija
64/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla kulkiessa joutuu tekemään tosinopeita päätelmiä (onneks kokemus opettaa). Eli: ei toi, eikä toi, toi ei missään tapauksessa, tohon joo. Jurriset, isokokoiset tai muut oudokit jätän suosiolla väliin. Mut karmeinta on tietysti istua ikkunapaikalla ja tajuta et silmät pyöreinä tuijottava ja yleensä myös kaikkein pahanhajuisin hyypiö tunkee itseään just siihen mun kylkeen kiinni... apua

Vierailija
65/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen aina istumaan alkoholistin viereen. Matka sujuu rattoisasti, kun tietää saavansa juttuseuraa.

Hmmm, kuinka voit tietää, kuka on alkoholisti? Itse olen hyvin siisti, keski-ikäinen nätti nainen ja olen alkoholisti. Olen kuivilla jo kuudetta vuotta, mutta alkoholisti olen koska en voi ottaa pisaraakaan. Halusitko sanoa, että istut juopuneen viereen? Juopunut ei taas välttämättä ole alkoholisti vaik sillä hetkellä ois kännissä. Siis alkoholistista ei aina näy päällepäin mitään, mutta humalaisesta näkee kauas et on humalassa.

Vierailija
66/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu meikatun keski-ikäisen naisen viereen. Syy, liikaa hajuvettä. Jos istun jo valmiiksi, pidän aina laukkuani penkillä. Moni ei siihen halua istua. Jos tulee bussi lähes täyteen, katson sisäänastujia ja arvioin kuka tulisi viereen ja silloin, oikean kohdalla otan laukkuni pois. Annan luvan viereeni tulla laihan naisen, nuoren miehen en lihavaa enkä vanhaa pappaa kun alkaa paapattamaan. Myöskään pakolaisen en anna tulla koska ne haisevat omituiselle. Minun mielestäni myöskään ei ole fiksua sellainen että koko matka puhutaan kovaan ääneen kännykkään.

Vierailija
67/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen viereen jonka seurassa voi olla luonnollisessti oma ittensä. Laskelmoin myös paljonko tilaa on käytettävissä.

Vierailija
68/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Hajuvesi sinällään ei ole ongelma mutta en vaan pidä miehisistä tuoksuista. Naisten hajuveden liikakäytönkin vielä sietää.

Samase mistä sä pidät. Liikakäyttö on liikakäyttöä ja naisilla paljon yleisempää.

Eihän tässä liikakäytöstä keskusteltu vaan miesten tuoksuista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi