Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen viereen istut bussissa yms?

Vierailija
13.10.2015 |

Miten valitset, kenen viereen istut julkisissa?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten sinne ikkunapenkille. Jos se ei ole mahdollista, istun mahdollisimman pienikokoisen naisen viereen joka istuu oikealla puolella bussia (eli aurinko ei paista silmiin).

Vierailija
42/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä miesten tuoksuidts,niin miten toimit oman miehesi kanssa.Kiellätkö häntä käyttämästä tuoksuja,taidat olla oikea tyranni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin harva istuu miehen viereen? Eikö ole vähän neuroottista pelätä miehiä niin paljon, jos motiivi on pelko?

Vierailija
44/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kassini viereen!

:D

Minä istun sitten sen kassin päälle. :)

Vierailija
45/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on aika yleistä että kassilla on bussissa oma paikka. Joskus näitä kassinaisia saattaa olla bussissa yhtä aikaa kymmenenkin.

Vierailija
46/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun yleensä naisen viereen siksi, että miehet usein istuu haarat levällään. Siihen viereen ei vaan mahdu.

Vierailija
47/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miksi mun viereeni tungetaan innolla aina silloin kun olen ollut ostoksilla ja mulla on syli täynnä kasseja ja viereisellä penkillä lisää. Sitten vierustoveri mulkoilee mua loukkaantuneena kun en pysty niitä kasseja mihinkään siirtämään kun syli on jo täynnä. Äly hoi!

Vierailija
48/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö teiltä muuten että voiko tähän istua? Siis vaikka on selkeästi vapaa paikka, sinulla kassi sylissä yms? Mulla on pari kertaa sattunut niin, että viereen tullut mies on kysynyt saako tähän istua. On saanut aina, mutta ei ole jatkanut keskustelua et vähän hassua siinä sit tuppisuuna jatkaa matkaa :)

Vierailija
49/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen ilman suurempia kantamuksia on paras. Tällöin omalle pepulle on hyvin tilaa.

Hoikat miehetkin/normaalit naiset ovat ihan ok, mutta jo normaalipainoisten miesten kanssa ongelmaksi tulee  se,  että hartiat ovat penkkiä leveämmät, eli minun pitää itse istua ahtaammin). 

Vierailija
50/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eiköhän se ole jo tullut selväksi että hoikat naiset ovat ihanteellisimpia henkilöitä joiden viereen istuutua (siis ainakin naisen näkökulmasta).

Mutta entäs jos vaihtoehtona on laihan miehen tai lihavan naisen viereen istuminen, kumman silloin valitsette, naiset?

Vierailija
51/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viereen, joka iskee silmää, lipoo huulia ja kuiskuttaa: "Pane mua!"

Vierailija
53/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mies tai lihava nainen riippuu siitä, että kumpi istuu leveämmin. Yleensä naisilla on lantionseutu joka tapauksessa leveämpi, joten istumismukavuuden kannalta valitsisin silloin miehen.

Vierailija
54/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, eiköhän se ole jo tullut selväksi että hoikat naiset ovat ihanteellisimpia henkilöitä joiden viereen istuutua (siis ainakin naisen näkökulmasta).

Mutta entäs jos vaihtoehtona on laihan miehen tai lihavan naisen viereen istuminen, kumman silloin valitsette, naiset?

Laihan miehen. En viitsi istua vain toisen pakaran varassa kun tuntuu, että penkissä pysyminen on vähän siinä ja siinä vaikka istuisi molempien kannikoiden päällä.

T: nainen

Vierailija
55/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi katso kenen viereen istun, kunhan ei ole kaatokännissä tai todella epäsiisti. Jos oikein valitsemalla valitsen niin mieluiten istun selkeästi ulkomaalaisen viereen, koska mua ahdistaa ajatus että jotkut ei suostu istumaan ulkomaalaisen viereen. En halua että ne ajattelee että kaikki suomalaiset on rasisteja. Tän ketjun luettuani alankin katsomaan tarkemmin kenen viereen istun.

Vierailija
56/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun yleensä takapenkille tai joissakin busseissa oleville yksittäispaikoille. Joskus olen jäänyt seisomaan kun kaikki ikkunapaikat on ollut varattuina ja vapaita paikkoja on ollut vain epämääräisiksi katsomieni ihmisten vieressä. Olen nainen, enkä koskaan istu miehen viereen. Kerran bussissa viereeni istui tumma mies. Onneksi mitään ei tapahtunut, ei ahdistellut, eikä lähtenyt seuraamaan, mutta pidin katseeni visusti ikkunassa ja oikeasti pelotti.

News flash: se mies oli menossa jonnekin ja sitä ei vois vähempää kiinnostaa sun valkoinen perse. Hyi millaisia juntteja tässäkin ketjussa taas... 

Vierailija
57/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori hoikka nainen - nuori hoikka mies (ihon värillä ei ole väliä) - lapsi - mummo - pappa - lihavat - somali naiset

Vierailija
58/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Hajuvesi sinällään ei ole ongelma mutta en vaan pidä miehisistä tuoksuista. Naisten hajuveden liikakäytönkin vielä sietää.

Samase mistä sä pidät. Liikakäyttö on liikakäyttöä ja naisilla paljon yleisempää.

Vierailija
59/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä miksi mun viereeni tungetaan innolla aina silloin kun olen ollut ostoksilla ja mulla on syli täynnä kasseja ja viereisellä penkillä lisää. Sitten vierustoveri mulkoilee mua loukkaantuneena kun en pysty niitä kasseja mihinkään siirtämään kun syli on jo täynnä. Äly hoi!

Jos sulla on kuukauden ostokset, niin voit seisoa välikössäkin niiden kassiesi kanssa. Kun minulla on suuret kantamukset niin jään sinne välikköön seisomaan. Esimerkiksi rinkoilleni yms. tarvikkeille en varaa istumapaikkoja toisilta. Olet itsekäs velliperse.

Vierailija
60/68 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin nuoren naisen viereen menen aina kun mahdollista ja yritän heti iskeä ja lääppiä. Vielä en ole pillua saanut, mutta yritys on kova!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan